Ofwel is dat een serieus krachtige ventilator, ofwel zijn die mensen daar ongeloofelijk goed in... of ze hebben vals gespeeld

(weet wel niet hoe).
Enkele jaren geleden heb ik nog voor Benji-Fun gewerkt en heb dat ding in actie gezien. Ge moet daarvoor toch vrij goed zijn om in evenwicht te blijven. Minste foutje dat ge met uw lichaam maakt valt ge naar beneden. En dan hebt ge zo een pak aan dat al goed de wind opvangt.
In dat filmpje ziet ge die mensen zo allerlei houdingen aannemen waarmee ge bij dat toestel van Benji-Fun al lang tegen de grond lag.
Maar toch is dat vrij cool

Hoewel niks tegen het echte werk opkan
