Archief - Vliegen! Het kan.. Maar waar?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LeSec

Legacy Member
Volgens mij bestaat zoiets ni in België ze :p

Tzou anders wel enorm cool zijn, dat wel ^^

Avondland

Legacy Member
Ziet er wel plezant uit. Zou zoiets niet te vinden zijn op een militaire vlieghaven?

hybrid

Legacy Member
Welk systeem gebruiken ze daar, lijken mij soort van ventilators in het plafond.

chosen1

Legacy Member
hybrid zei:
Welk systeem gebruiken ze daar, lijken mij soort van ventilators in het plafond.

ventilators onder en boven om een opwaardse luchtstroom te creëren

VenilixTheHoly

Legacy Member
is verboden in open lucht omdat het vliegtuigen kan storen ofzoiets.
denk niet dat je zoiets in belgie kan doen jammer genoeg, zou wel super cool zijn

Massis

Legacy Member
ventilators in het plafond ? lol, dan worde de grond in geblazen (zoveel zuigkracht genereert het ook nie indien andersom)

is gewoon training voor vrije val, met ne ventilator in de grond met een frame boven da ge der nie in kunt vallen

Mistabeen

Legacy Member
is nie zo moeilijk, tis gewoon een windtunnel, ze berekenen hoe hard ze moeten blazen om de zwaartekracht tegen te gaan, en dan blijft ge rond hetzelfde punt zweven

kaminikaze

Legacy Member
hahah stort daar eens neer :D
recht nen ventilator in

die 'ventilators' vanboven zijn gewoon luchtgaten waardoor de lucht kan ontsnappen.

Avondland

Legacy Member
kaminikaze zei:
hahah stort daar eens neer :D
recht nen ventilator in

die 'ventilators' vanboven zijn gewoon luchtgaten waardoor de lucht kan ontsnappen.

Ik denk dat ze daarop voorzien hebben en een raster hebben gelegd tegen zo'n ongevalletjes. Dat zou er nogal proper uitzien ... :D

Eagle-Eye

Legacy Member
Ge ziet daar sommige kinderen helemaal naar boven vliegen. Er zou dan eens moeten een stroomstoring zijn, elektriciteit uit = ventilator uit = kleine 5 à 10m naar beneden. Minstens zwaargewond, zoniet dood.

Maar zou het ook wel eens willen proberen. :D

Avondland

Legacy Member
Eagle-Eye zei:
Ge ziet daar sommige kinderen helemaal naar boven vliegen. Er zou dan eens moeten een stroomstoring zijn, elektriciteit uit = ventilator uit = kleine 5 à 10m naar beneden. Minstens zwaargewond, zoniet dood.

Maar zou het ook wel eens willen proberen. :D

Zo kan je alles verbieden. Het kan ook zijn dat ze onderaan een net hebben voorzien ...

Pana

Legacy Member
Let wel dat ge daar serieus wa training voor moet hebben. 1 ongebalanceerde beweging en ge vliegt tegen de muur.

simpele duif

Legacy Member
Eagle-Eye zei:
Ge ziet daar sommige kinderen helemaal naar boven vliegen. Er zou dan eens moeten een stroomstoring zijn, elektriciteit uit = ventilator uit = kleine 5 à 10m naar beneden. Minstens zwaargewond, zoniet dood.

Maar zou het ook wel eens willen proberen. :D

ja, want als je een ventilator aflegt staat die onmiddellijk stil eh:wtf:

kawadude

Legacy Member
Bij BENJI-FUN kan je zo'n installatie huren, maar het is wel een kostelijk machientje.

Hier Stoempe

Prijslijst:PUBLIEKSDEELNAME :
* Prijs 1ste dag: 5.500 € per dag
* Prijs 2 dagen: 10.000 € per dag
* Prijs 3 dagen: op aanvraag
INBEGREPEN :
* Prestatie van 5 uren
* 4 Begeleiders + demonstratiepersoneel
* Verzekering
* Locatiebezoek indien nodig
* op- en afbouw
EXCLUSIEF :
* Transport € 0.75 /gereden km
* Hotelkosten
* BTW 19 % Nederland / 21 % België
OPTIES:
* Geluidsinstallatie 4 000 WATT met presentatie: € 250 / dag
* Meeruren € 250 / uur
VEREISTEN:
* Een werkterrein van 15m doormeter
* Verharde ondergrond
* Stroom, 220 Volt en 16/32 AMP CEE, tot aan de locatie
* Parking in de buurt van het toestel voor 2 vrachtwagen

Als ge dees eens wilt huren begint ge beter maar al te sparen :sad:

slash

Legacy Member
Eagle-Eye zei:
Ge ziet daar sommige kinderen helemaal naar boven vliegen. Er zou dan eens moeten een stroomstoring zijn, elektriciteit uit = ventilator uit = kleine 5 à 10m naar beneden. Minstens zwaargewond, zoniet dood.

Maar zou het ook wel eens willen proberen. :D

daar hangt precies een net onder ofzo. lijkt me ook wel es tof om te doen. alleen denk dat het uit een vliegtuig springen een grotere kick geeft dan da.

SilentSpring

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan