Archief - Vlieg na bevriezen terug levend?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hostage

Legacy Member
Stom dat ik hiervoor een thread moet aanmaken:sop:
Nja,gelijk de titel zegt.Iemand heeft mij dat ooit eens verteld.
Dus hij stak die vlieg een paar uur in de diepvries en nam die er daarna uit.
Hij hield die vlieg ff in zijn hand en blies er warme lucht op en dan kwam die terug tot leven.:confused:
Is dat waar of heeft hij mij gewoon voor de gek gehouden met zijn gezever.:oink:

Rivers

Legacy Member
Ja, wat ik mij ook afvraag is als je zelf ingevroren wordt voor tien jaar en je dan terug ontdooit wordt of je dan terug leeft :p er is zo'n film van.. en zelfs in Southpark komt het voor. Cartman die zie zelf invriest omdat hij niet kan wachten op de release van de Wii ^^..

NSA.Rhinox

Legacy Member
Rivers zei:
Ja, wat ik mij ook afvraag is als je zelf ingevroren wordt voor tien jaar en je dan terug ontdooit wordt of je dan terug leeft :p er is zo'n film van.. en zelfs in Southpark komt het voor. Cartman die zie zelf invriest omdat hij niet kan wachten op de release van de Wii ^^..

Austin powers is nu ni direct een aanknopingspunt naar de realiteit toe he. :)
Voor zover ik weet is dit niet mogelijk, omdat ge dan vitale weefsels gaat beschadigen.

Hostage

Legacy Member
:/
Nja,nu ben ik nog niet veel wijzer geworden.:p
Is het dan zever?
Niks terug te vinden op google ofwel zoek ik verkeerd:unsure:

Edit
Merci NSA,het was dus zever.Ik laat mij veel te snel voor de gek houden *sigh*

metaphore

Legacy Member
Hostage zei:
Stom dat ik hiervoor een thread moet aanmaken:sop:
Nja,gelijk de titel zegt.Iemand heeft mij dat ooit eens verteld.
Dus hij stak die vlieg een paar uur in de diepvries en nam die er daarna uit.
Hij hield die vlieg ff in zijn hand en blies er warme lucht op en dan kwam die terug tot leven.:confused:
Is dat waar of heeft hij mij gewoon voor de gek gehouden met zijn gezever.:oink:

klopt.
Da zijn koelbloedige dieren, die hebben de warmte van buitenaf nodig om bepaalde functies te doen werken. (tis te lang geleden om te zeggen hoe da nu juist zat) Als het te koud wordt valt da stil, als die terug opwarmen kunnen die terug bewegen.

Maar kheb het zelf al getest en het werkt wel degelijk. Kwou da eens testen omdat onze prof biologie dat eens verteld had.

SamuraiDuo

Legacy Member
Bij een vlieg werken die organen totaal anders ofzoiets.
Die is dus ni dood , maar tijdelijk verstijfd zeg maar :)
Lukt tot 18uur zei die van biologie opt school :D Daarna is ze dood.
Greetz

edit : lol op dezelfde minuut was metaphore me voor :)

Hostage

Legacy Member
Het is dus geen zever.
Ik heb lang met die vraag gezeten als dat wel waar was.

Bedankt mannen:niceone:

Virz

Legacy Member
Hostage zei:
Stom dat ik hiervoor een thread moet aanmaken:sop:
Nja,gelijk de titel zegt.Iemand heeft mij dat ooit eens verteld.
Dus hij stak die vlieg een paar uur in de diepvries en nam die er daarna uit.
Hij hield die vlieg ff in zijn hand en blies er warme lucht op en dan kwam die terug tot leven.:confused:
Is dat waar of heeft hij mij gewoon voor de gek gehouden met zijn gezever.:oink:

Kan:) Vroeger zelf eens gedaan, een vlieg uurtje in de diepvries en dan met lucifers opgewarmt totdat ze ineens wegvloog.

Edit: Whoops er zijn me al een paar mensen voor;)

Drolsmurf

Legacy Member
Lukt ook met bijen/wespen dacht ik...je "dood" ze niet, maar verdooft ze eerder. Daardoor kan je, mits je wat warmte toedient, haar terug wakker krijgen. Is enorm handig als je er bijvoorbeeld een koordje rond wil binden om zo een huisvlieg te krijgen! :p

Hostage

Legacy Member
Drolsmurf zei:
Lukt ook met bijen/wespen dacht ik...je "dood" ze niet, maar verdooft ze eerder. Daardoor kan je, mits je wat warmte toedient, haar terug wakker krijgen. Is enorm handig als je er bijvoorbeeld een koordje rond wil binden om zo een huisvlieg te krijgen! :p


Hahaha,die is wel goed :rofl:

Rivers

Legacy Member
NSA.Rhinox zei:
Austin powers is nu ni direct een aanknopingspunt naar de realiteit toe he. :)
Voor zover ik weet is dit niet mogelijk, omdat ge dan vitale weefsels gaat beschadigen.

Nee het was een andere film..

^MystiQ

Legacy Member
Hostage steekt uzelf eens in ne diepvriezer, kzal der u over een week uithalen en warme lucht op blazen, als je weer leeft heb je geluk maar als je dood bent, sjah :D

Hostage

Legacy Member
Neenee,dank u.:p De kans zit er groot in dat ik niet overleef.Dan kan ik niet meer komen kijken op het forum:sad:
Doet mij denken aan die film met Sylvester Stallone en die ene van Blade.

Rivers

Legacy Member
Hostage zei:
Neenee,dank u.:p De kans zit er groot in dat ik niet overleef.Dan kan ik niet meer komen kijken op het forum:sad:
Doet mij denken aan die film met Sylvester Stallone en die ene van Blade.

Jaa die film was het.

Conqie

Legacy Member
het zou mischien kunnen als je compleet bevroren kon worden in een microseconde, en opgewarmt in dezelfde tijd.

metaphore

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
het zou mischien kunnen als je compleet bevroren kon worden in een microseconde, en opgewarmt in dezelfde tijd.

werkt alleen bij koelbloedige dieren. Dus bij mensen moet ge dat niet verwachten.

pieta

Legacy Member
TheCrow7 zei:
Dat is een hol bewijs.

ja, zstond zo in een wetenshcaps boek voor kinderen, how the fuck moetk die naamnog weten:)

ooit is een instructie gezien in zo een soort strip vorm


moest ge een paar vliegen in de diepvries steken, dan een soort vliegtuigske maken uit iets(ben vergeten wat)
en dan moest ge die ppotjes daarop plakken wahcten tot vliegen terug tot 'leven' komen, en dan vliegen geblaze:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan