Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jebac zei:Ja maar dan staan jullie ouders op borg zeker ....
Jebac zei:Ahja? Ik kan geen visa krijgen ook al heb ik af en toe wa geld op mijn rekening staan, regel bij klote kbc is we moeten zien da gij elke maand een vast inkomen hebt. Ik hoor hier allemaal verhalen van jongeren ja maar wij werken niet en toch hebbe wij een visa kaart gekregen, dan denk ik wel in mijn eigen wtf, ik was bij dexia same shit, nu bij kbc same shit. Fuck the system.
Firestyler zei:normaal gezien voor Visa moet je ook op je rekenint ALTIJD 2500€ staan hebben (dit is dan je verzekering) voor de meesten is dit ook al een probleem
mooi weer gehad bij dexia?slash zei:Ik ben een gaan halen toen ik op vakantie ging bij Dexia.
cura zei:niet echt, tenzij je bedoelt als je geen vast inkomen hebt
ik heb praktisch nooit meer dan 1000€ op mn zichtrekening, vaak zelf maar een 200€ omdat ik vanaf er meer dan 1000 op staat een groot deel op mn spaarrekening zet, nog nooit last gehad met mn visa
kheb wel een maandelijks vast inkomen..
mooi weer gehad bij dexia?
