Archief - Visa pre paid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bludgeoned

Legacy Member
Mijn ouders staan geen borg, ik heb wel +650€ op mijn zichtrekening en dan nog een spaarrekening.
Ik heb dit via de website aangevraagd, alles eerlijk ingevuld en een weekje later lag die kaart daar.

Arifiene

Legacy Member
Deutsche bank hier, geen borg, geen inkomen, enkel 500 euro minimum op spaarrekening. Fortis dito overigens :).

hybrid

Legacy Member
Jebac zei:
Ahja? Ik kan geen visa krijgen ook al heb ik af en toe wa geld op mijn rekening staan, regel bij klote kbc is we moeten zien da gij elke maand een vast inkomen hebt. Ik hoor hier allemaal verhalen van jongeren ja maar wij werken niet en toch hebbe wij een visa kaart gekregen, dan denk ik wel in mijn eigen wtf, ik was bij dexia same shit, nu bij kbc same shit. Fuck the system.

ga eens van u oren maken in de bank é man, ge moet op u principes staan!! karakter tonen!!!

slash

Legacy Member
Ge kunt toch als student ook al visa kaart gaan halen.
Ik ben een gaan halen toen ik op vakantie ging bij Dexia. Die deden daar nie moeilijk over en kan tot 1900€ gaan.

cura

Legacy Member
Firestyler zei:
normaal gezien voor Visa moet je ook op je rekenint ALTIJD 2500€ staan hebben (dit is dan je verzekering) voor de meesten is dit ook al een probleem

niet echt, tenzij je bedoelt als je geen vast inkomen hebt
ik heb praktisch nooit meer dan 1000€ op mn zichtrekening, vaak zelf maar een 200€ omdat ik vanaf er meer dan 1000 op staat een groot deel op mn spaarrekening zet, nog nooit last gehad met mn visa
kheb wel een maandelijks vast inkomen..
slash zei:
Ik ben een gaan halen toen ik op vakantie ging bij Dexia.
mooi weer gehad bij dexia?

Cykron

Legacy Member
Ik werk niet en op mijn zichtrekening staat eigelijk enorm weinig (alles gaat ook direct naar spaarrekening) en geen probleem om visa te krijgen... :unsure:

ze hebbe der eigelijk gewoon niets over gezegd alsek er achteraf over nadenk, ik zal vertrouwe uitstrale e :D :p

Firestyler

Legacy Member
cura zei:
niet echt, tenzij je bedoelt als je geen vast inkomen hebt
ik heb praktisch nooit meer dan 1000€ op mn zichtrekening, vaak zelf maar een 200€ omdat ik vanaf er meer dan 1000 op staat een groot deel op mn spaarrekening zet, nog nooit last gehad met mn visa
kheb wel een maandelijks vast inkomen..

mooi weer gehad bij dexia?

ik heb ook een maandelijks inkomen, en moest dit doen, en der staat echter wel iets meer op mijn bankrekening :cool:

d2itemnet

Legacy Member
Ik heb visa gekregen, ook al staat er bij die bank 0 op m'n spaarrekening en 0 op m'n zichtrekening. Ik heb gewoon paar loonbriefjes binnengebracht van m'n weekendwerk.

En ik moest iets activeren da elke maand 50 euro van m'n zichtrekening naar m'n spaarrekening gaat. ( hebk ondertussen al gecanceld )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan