EternalSilence
Legacy Member
128MB zei:Ik heb sinds zaterdag een raar gevoel in mijn pink en ringvinger van men linkerhand.
Het is precies of ze slapen maar ik kan ze toch bewegen, is da schadelijk ofzo? En da wil maar nie weggaan, kheb men hand gemasseerd enzo![]()

ik heb al meerdere keren meegemaakt, da mijn hele arm 'dood' aanvoelt..
dat is omda ik op mijn arm lag tijdens mijn slapen
sta je dan zo op met een dode onderarm

daar zit echt geen leven meer in, je moet dan zo mega hard op gaan slaan en masseren enzo .. om er weer gevoel in te krijgen
eerste keer dat ik da tegenkwam, was nogal scary
