Archief - Vingers slapen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Ik heb sinds zaterdag een raar gevoel in mijn pink en ringvinger van men linkerhand.
Het is precies of ze slapen maar ik kan ze toch bewegen, is da schadelijk ofzo? En da wil maar nie weggaan, kheb men hand gemasseerd enzo :s

Burrid

Legacy Member
Ik heb da ook eens weken achtereen gehad elke dag op hetzelfde tijdstip.
Niet meer aan gedacht en het is vanzelf overgegaan.

Pilatus

Legacy Member
ik heb dat ook gehad, ik denk dat het is omdat ik altijd met mijn ellenboog op mijn bureau steunde en zo mss wat bloed ofzo tegenhield, kan natuurlijk ook zijn omdat mijn sleutelbeen gebroken was ^^

chosen1

Legacy Member
mss zenuw gekneld? :p

kijk bij de rules daar staat dat dit geen doktersforum is en vragen als deze zijn dus niet toegelaten ;)

spaflesss

Legacy Member
T kan zijn dat er een zenuw gekneld zit en dat ge daardoor dat gevoel hebt. Als dat lang blijft duren sterft die zenuw af en dat kan men alsnog niet herstellen. Mijn grootmoeder heeft dit voorgehad en het schijnt dat dat niet plezant is. Als die zenuw dood is hebt ge ook geen gevoel voor druk meer en knijpt ge eieren kapot enzo.

Alsda lang duurt zou ik dus is naar een dokter gaan ofzo.

metaphore

Legacy Member
Pilatus zei:
ik heb dat ook gehad, ik denk dat het is omdat ik altijd met mijn ellenboog op mijn bureau steunde en zo mss wat bloed ofzo tegenhield, kan natuurlijk ook zijn omdat mijn sleutelbeen gebroken was ^^

Kdenk ook dat het eerder zoiets is.
A. ulnaris die ge door u houding dikwijls afspant waardoor er nie genoeg bloed in de pink en ringvinger komt.

[EZ]

Legacy Member
'k Had da toen da'k mijnen pols vrij zwaar gebroken had, ma is ook vanzelf overgegaan :)

Bij is't natuurlijk wel iets anders (der is geen duidelijke reden)...

NoblesseOblige

Legacy Member
Ook al eens gehad, na paar dagen werd da ferm irritant, gewoon naar dokter gaan.

Uw arm gestrekt houden helpt ook, zenuw kan op verschillende plaatsen gekneld zitten, elleboog of aan de pols.

Sulcus nervi ulnaris syndroom
carpale tunnelsyndroom

hebben die kenmerken, maar het kan ook gewoon zijn dat uw zenuw gewoon"gekneusd" is (door zware arbeid, u eigen overdoen bij bv. een sport etc.) en moet herstellen (wat traag gaat :) ), wat bij mij het geval was.

Niet levensbedreigend, kan vanzelf genezen, maar ik raad een dokterbezoek aan.

Skoran

Legacy Member
128MB zei:
En hoe the hell kan zoiet? :p

Cholesterol ...

mn opa is eraan gestorven en mn pa heeft er een hartaanval door gehad (maar leeft nog), dat zit bij ons in de familie

Ik weet dus hoe ik ga sterven :p

128MB

Legacy Member
'k heb geen cholesterol of niks :p
Ma 't is nu toch al over sinds dezemorgen ^^

[TFT]Poky

Legacy Member
ff mierenneuk modus :)

Iedereen heeft cholesterol, als ge da ni hebt tja dan zijt ge ni levensvatbaar

^MystiQ

Legacy Member
128MB zei:
'k heb geen cholesterol of niks :p
Ma 't is nu toch al over sinds dezemorgen ^^

Je bent 17 jaar, moest je nu al last hebben van cholesterol zou ik mij serieus veel vragen gaan stellen bij uw leefgewoontes. :)

[TFT]Poky;8528319 zei:
ff mierenneuk modus :)

Iedereen heeft cholesterol, als ge da ni hebt tja dan zijt ge ni levensvatbaar

Als ge jong zijt hebt ge daar geen last van, iedereen heeft het wel maar het wordt pas op latere leeftijd lastig en dan moet je gaan letten op je voeding off course. Maar je kan ook al als je nog jong bent op uw gezondheid letten hé, gaan sporten en een gezonde etensstijl aannemen kan ook al schelen voor later. :)

kiewitcity

Legacy Member
pas toch maar op met slapende ledematen...... ken iemand die dat gevoel in zene arm had en naar de dokter ging en dadelijk nar het ziekenhuis door gestuurd..bleek da die een lichte hersenbloeding had gehad.. dadelijk opereren om de druk te verminderen...geen schoon zicht ne bult van het kon niet meer op gans gezicht misvormt...is wel terug goed gekomen achteraf....

als hij daar enkele dagen mee had rondgelopen dan had hij het niet overleefd...

nigel555

Legacy Member
niet te veel zorgen in maken:p
Kem dat nu zelf ook ^^
Das nu al 4dagen :rofl:
Kdenk dak et gewoon zo laat:p Heb er nauwelijks last van ^^

Mandes

Legacy Member
iemand ooit gehoord van het Romeo en Juliette syndroom ?
tis dus nie altijd dat als iemand langs u slaapt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan