Ali_
Legacy Member
ComputerVISTA zei:Daar ga ik enkel voor goedkoop oude mercedessen te laten repareren![]()
Ik twijfel er nie aan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:Daar ga ik enkel voor goedkoop oude mercedessen te laten repareren![]()



kakature zei:Toch vreemd dat sommige denken dat er in Nederland veel mooiere vrouwen zijn
Maar aan de andere kant, wat moeten Engelsen dan zeggen? Zij hebben pas lelijke vrouwen (lelijk in het algemeen eigenlijk) vind ik
Ok, er zitten soms wel mooikes tussen maar het merendeel van het Engels volk vind ik echt ronduit lelijk, niet?

Cat_Organs zei:pff, belgie,
nederland is veel toffer, daar zijn ze trots op hun koningshuis, trots op hun voetbalploeg, trots op hun hoofdstad.
en hier?
teveel redenen om het niet te zijn
L0k1- zei:Hallo, er is kans dat ik binnenkort zou verhuizen naar Nederland, nu de grote vraag is wat is er allemaal verschillend met belgie?
ik bedoel dus vooral financieel, zoals belastingen, sociale zekerheid, enz ....
kakature zei:Toch vreemd dat sommige denken dat er in Nederland veel mooiere vrouwen zijn![]()
kakature zei:Ik dacht dat België het jumpland was, 't is toch hier uitgevonden?![]()

Dillyracer zei:De enigste Nederlandse vriendin is dan ook meer "open" in een vriendschappelijke relatie tegenover mijn vriendinnen van hier.

Dillyracer zei:Ja, dat heeft ze daarjuist nog is bewezen![]()


)Psychodweep zei:-Snellere, goedkopere en limietloze internetverbinding...
-De graad van allochtonen is daar ietsje hoger.
-Alle huizen zien daar hetzelfde uit.
-Daar is de kans groter (denk ik) om in elkaar geslagen te worden.

Daar moet ge vooral trots op zijnCat_Organs zei:pff, belgie,
nederland is veel toffer, daar zijn ze trots op hun koningshuis

Psychodweep zei:-Snellere, goedkopere en limietloze internetverbinding...
Psychodweep zei:Daar is de kans groter (denk ik) om in elkaar geslagen te worden.
tgc_9012 zei:Daar moet ge vooral trots op zijn![]()
idd, das niks om trots op te zijn 
djbramz zei:True hier worden messen gebruikt.

Emu zei:- Hollanders hebben een heel andere mentaliteit kwa sexualiteit

macho-gedrag <>zelfverzekerd?Timmie zei:De kledingsstijl is in Nederland ook anders, je zal er bv niet zo veel 'skaters' op straat zien. De jongeren zien er daar wat gelikter uit dan hier. Dat hangt samen met hun cultuurtje. Een soort van macho-gedrag vind ik het.



(al zou ik eigenlijk wel naar amsterdam willen verhuizen...)
Timmie zei:De kledingsstijl is in Nederland ook anders, je zal er bv niet zo veel 'skaters' op straat zien.
