Archief - verschillen belgie - nederland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

celibie

Legacy Member
mja oke zoveel maakt het niet uit, maar
daar geraak je er sneller aan
en ge zij meer zekerder van de kwaliteit van uwen ganga
en geen last van stomme flikken

ioo

Conqie

Legacy Member
alexii zei:

was er daarjuist ook al mee aan het lachen in mezelf :p

anyway, zijn verscheidene zaken ook niet veel duurder tegen over hier?
sigaretten ect?

Poppel

Legacy Member
L0k1- zei:
Hallo, er is kans dat ik binnenkort zou verhuizen naar Nederland, nu de grote vraag is wat is er allemaal verschillend met belgie?

De grietjes zijn er veel knapper!

En al de mensen die dit ontkennen zijn duidelijk nog nooit uitgeweest in nederland!:sop:

Conqie

Legacy Member
er is toch een grote reden voor mij om er weg te blijven.
Nederland, het jump land.

Bart Religion

Legacy Member
Fries is ook een officïele taal in Nederland. (In Friesland zelf tenminste) wordt dat zelfs op school enzo gegeven.

R-evolution™'

Legacy Member
Ik zou absoluut niet naar nederland verhuizen.
Voor mij zou een grote reden al zijn dat ik niet met hun mentaliteit overweg kan.

vrouwen: geef mij maar een belgische vrouw, en ja ik ben al regelmatig in nederland geweest. Belgische vrouw heeft imo meer klasse enz.

@ wiet dude: wow stoer ge rookt wiet en ge verkloot u leve :ironic:

blijf ma in belgie zou ik zegge

Cat_Organs

Legacy Member
pff, belgie,
nederland is veel toffer, daar zijn ze trots op hun koningshuis, trots op hun voetbalploeg, trots op hun hoofdstad.

en hier?
teveel redenen om het niet te zijn

kakature

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
er is toch een grote reden voor mij om er weg te blijven.
Nederland, het jump land.

Ik dacht dat België het jumpland was, 't is toch hier uitgevonden? :p

Stancke

Legacy Member
bartreligion zei:
Fries is ook een officïele taal in Nederland. (In Friesland zelf tenminste) wordt dat zelfs op school enzo gegeven.

Ooit al eens gekeken naar FriesTV?
Ik probeer iedere uitzending mee te pikken.

Zalig:lol:

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
bwa, ik vind zo een hollands accent best wel geil :p
en idd, hollandse meisjes zijn zoveel knapper :)

:rofl: alsof het uiterlijk hier een 100 km verder beter zou zijn, ik denk dat gulder te veel van hun groenten gerookt hebt ^^

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
:rofl: alsof het uiterlijk hier een 100 km verder beter zou zijn, ik denk dat gulder te veel van hun groenten gerookt hebt ^^

euhm, da is dus weldegelijk zo :)
steek de grens maar eens over, ga een avondje uit in amsterdam en ge zult zien hoe het daar gesteld is!

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
euhm, da is dus weldegelijk zo :)
steek de grens maar eens over, ga een avondje uit in amsterdam en ge zult zien hoe het daar gesteld is!

Ma jongen toch, kom he, gaat op een ander zeveren ^^

En naar Amsterdam gaan, als ik tussen de boeren en boerinnen wil zitten ga ik hier wel uit ;)

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ma jongen toch, kom he, gaat op een ander zeveren ^^

En naar Amsterdam gaan, als ik tussen de boeren en boerinnen wil zitten ga ik hier wel uit ;)

dan nie hé, zoek jij ze maar in polen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan