Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alexii zei:iooooooooo

L0k1- zei:Hallo, er is kans dat ik binnenkort zou verhuizen naar Nederland, nu de grote vraag is wat is er allemaal verschillend met belgie?

amen to thatPoppel zei:De grietjes zijn er veel knapper!
Poppel zei:En al de mensen die dit ontkennen zijn duidelijk nog nooit uitgeweest in nederland!![]()
)balbe zei:amen to that![]()
so fucking true
maar tussen haakjes (ge hebt daar ook wel serieus voze meisjes ze)
Ali_ zei:Ge kunt belgische nummerplaat enzo behouden hé![]()

Poppel zei:De grietjes zijn er veel knapper!
En al de mensen die dit ontkennen zijn duidelijk nog nooit uitgeweest in nederland!![]()
conquerpoy_123 zei:er is toch een grote reden voor mij om er weg te blijven.
Nederland, het jump land.

bartreligion zei:Fries is ook een officïele taal in Nederland. (In Friesland zelf tenminste) wordt dat zelfs op school enzo gegeven.

Poppel zei:De grietjes zijn er veel knapper!
En al de mensen die dit ontkennen zijn duidelijk nog nooit uitgeweest in nederland!![]()

Raukaris zei:Zolang ze niet spreken![]()


Ali_ zei:bwa, ik vind zo een hollands accent best wel geil
en idd, hollandse meisjes zijn zoveel knapper![]()
alsof het uiterlijk hier een 100 km verder beter zou zijn, ik denk dat gulder te veel van hun groenten gerookt hebt ^^ComputerVISTA zei:alsof het uiterlijk hier een 100 km verder beter zou zijn, ik denk dat gulder te veel van hun groenten gerookt hebt ^^

Ali_ zei:euhm, da is dus weldegelijk zo
steek de grens maar eens over, ga een avondje uit in amsterdam en ge zult zien hoe het daar gesteld is!

ComputerVISTA zei:Ma jongen toch, kom he, gaat op een ander zeveren ^^
En naar Amsterdam gaan, als ik tussen de boeren en boerinnen wil zitten ga ik hier wel uit![]()

Ali_ zei:dan nie hé, zoek jij ze maar in polen![]()
