Lon$daLe
Legacy Member
hoi , miss een raar vraagje , maar ik heb last van het bovenste deel van mn mond , dus achter je bovenste tanden die huid zo ( hoe da ook noemt
) en vooraan mijn tong , nu heb ik redelijk warm gegeten en ik denk dat et een beetje verbrand ofzo is , het voelt alsof je erover gaat met nadat je 2 kg zuurtjes hebt gegeten 
kan het da ge dan minder proeft? ik had deze indruk al erstraks met chips , maar net curry ketchup en joppiesaus geproefd en daarin is ook een deel smaak verloren , best kut
ad:
) en vooraan mijn tong , nu heb ik redelijk warm gegeten en ik denk dat et een beetje verbrand ofzo is , het voelt alsof je erover gaat met nadat je 2 kg zuurtjes hebt gegeten 
kan het da ge dan minder proeft? ik had deze indruk al erstraks met chips , maar net curry ketchup en joppiesaus geproefd en daarin is ook een deel smaak verloren , best kut
ad:
