Archief - verminderde smaak?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
hoi , miss een raar vraagje , maar ik heb last van het bovenste deel van mn mond , dus achter je bovenste tanden die huid zo ( hoe da ook noemt :help: ) en vooraan mijn tong , nu heb ik redelijk warm gegeten en ik denk dat et een beetje verbrand ofzo is , het voelt alsof je erover gaat met nadat je 2 kg zuurtjes hebt gegeten :p

kan het da ge dan minder proeft? ik had deze indruk al erstraks met chips , maar net curry ketchup en joppiesaus geproefd en daarin is ook een deel smaak verloren , best kut :sad:

Daedie

Legacy Member
ik denk dat ik dat ook al heb gehad. vooral opletten als het blijft pijndoen. als de pijn weggaat zal het wel overgaan :p.

KO

Legacy Member
Jup, na een paar dagen voelt/proeft ge daar niks meer van :p
Da geneest dus...

Nog nooit uw tong verbrand ? Ik gemiddeld 1x / maand of zo.

Frykt Sclavak

Legacy Member
Dat voorste stukske is eens ontstoken geweest bij mij. De tandarts zei dat hij het er uit zou snijden moest het niet beteren. Als klein ventje was ik zo bang dat ik het dagen niet heb aangeraakt. Het is dan toch goed gekomen. :)

edit: wow da gaat hier rap! Iedereen geniet nog van de laatste nacht van de vakantie blijkbaar.

thomatzi

Legacy Member
=[KO]=;7806564 zei:
Jup, na een paar dagen voelt/proeft ge daar niks meer van :p
Da geneest dus...

Nog nooit uw tong verbrand ? Ik gemiddeld 1x / maand of zo.

Ik mss zelfs 1 x / 2weken, morge merkte er al bekan niks meer van normaal :p.
Jamerste aan u tong verbranden is, dat voor de rest van de dag niks u nog smaakt :p

Annun

Legacy Member
Een tong is echt zoiets da snel geneest. Ge zult er al snel niks meer van merken.

highsk8

Legacy Member
Osi` zei:
Kheb altijd, als ik pizza eet, dat de gehemelte in m'n mond (dus het bovenste gedeelte achter de tanden) zo hard verbrand is, en zo losse geschraapte vellekes. Enorm irritant als ik een goeie pizza eet :(
Doet ook pijn, ma da's na een dag of 2 gewoon volledig weg ;)

Khem just etzelfde
Lastig als je pizza koud lijkt maar het blijkbaar helemaal niet is onder die mozarella of salami.
Kheb geleerd te wachten, maar vaak wel nog af en toe ^^

GMotha

Legacy Member
Uw tong regenereert rapper dan (zowat) eender welk ander deel van uw lijf, dus zult ge rap terug genietne van uw chips. In't vervolg wachten met eten als't te warm blijkt:p

XoN`-

Legacy Member
Lon$daLe zei:
hoi , miss een raar vraagje , maar ik heb last van het bovenste deel van mn mond , dus achter je bovenste tanden die huid zo ( hoe da ook noemt :help: )

gehemelte ...

Unnamed

Legacy Member
Tijd om een paar daagjes gezond te leven. Alleh, als je het toch allemaal niet proeft. Nu is je kans!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan