Archief - Verlaten huis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WarBlade

Legacy Member
Omg, must not look... at that site... any further ! :unsure:

Zo scary op dit uur... :p

whacker

Legacy Member
Ben net terug van vakantie in Dohan en daar is een verlaten bungalowpark. Compleet met sporthal en alle andere faciliteiten. Staat nu zeker 3 jaar leeg (illegaal gebouwd naar't schijnt) maar ze kunnen/mogen het dus niet weg doen. Ik wil nog wel is terug om die sporthal beter te bestuderen :)
In één bungalowke ben ik binnen geweest en da's inderdaad van tijd wel gevaarlijk (gebroken glas waar je over uitschuift).

TheFallen

Legacy Member
Het Kasteel Van Mesen is zeker het bezoekje waard :-p. Hij vond het blijkbaar zeer mooi en ik kan hem alleen maar gelijk geven. Aangezien ik zelf van Lede ben, ben ik er al eens binnengeglipt. Ik moet zeggen dat hij het veel moeilijker doet lijken dan het werkelijk is, je geraakt namelijk vrij makkelijk binnen.

Wel creepy zo, die ondergrondse gangen van het ene gebouw naar het andere. (Eenmaal 's avonds toen onze zaklamp uitviel <.< Was minder gezellig)

mo6

Legacy Member
2 weken geleden een airsoft-skirm gehad in de oude Belgacom gebouwen in Berchem, was ook wel serieus creepy op sommige plekken (drugsspuiten, bloed & dergelijke a gogo).

morb

Legacy Member
ACE skirm dus :) was er de afgelopen 2 skirms ook.. leuke locatie. Al vond ik het klooster in hasselt zovelen maal beter ;)

Rode team toevallig? :P

Kenz0r

Legacy Member
Thales zei:
hm iets in brugge.. het prinsenhof en dan nog int midden vant stad. nog nooit gezien

Ken je stad...
Das in een zijstraatje van de Geldmuntstraat (thv rijschool Willemyns), zoals Evy zegt wordt da nu helemaal gerenoveerd. ;)

Thales

Legacy Member
van de geldmuntstraat heb ik al gehoord. en ik ken men weg wel binnen brugge enzo als ik er ben, maar op namen van straten en gebouwen..

cura

Legacy Member
da ligt gewoon in een deel van brugge (heel da stuk tussen de geldmuntstraat/noordzandstraat en de moerstraat behalve et muntplein) waar je (of allesinds de meeste bruggelingen) nooit moet zijn of passeren
(behalve als je op exact die plaats moet zijn natuurlijk :P)

Mr.Anderson

Legacy Member
Ik zou eens met een paar maten snachts of vroeg in de morgen inbreken... het huis samen doorzoeken, zoeken naar waardevolle dingen. En dan erna gaan vragen wie daar gewoond heeft fzo.
Tis zalig om zoiets te doen + wie weet vind ge waardevolle dingen!

Wel creepy... wie weet zitten er geesten ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan