Archief - Verlaten huis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
Hellow,

In de villawijk hier in de buurt staat een verlaten villa. Best een mooi huis, maar het is gewoon al enkele jaren dat het staat te verkommeren. Bij mijn weten moet dat al zeker minstens 8 jaar zijn dat het leeg staat. Nu ik zie nergens beweging als ik er voorbij kom. En nooit een verandering van omgeving.

Nu zou ik graag eens willen weten wat ermee gebeurd zou zijn en of het mogelijk kan verkocht worden ofzo...? Er hangt wel een plakaat waar een telefoon nummer opstaat, maar deze bevat nog maar enkele letters (puzzelen is niet mogelijk)

Zou ik dat ergens kunnen navragen?


Mvg

HighWire

Legacy Member
Ge kunt es gaan horen op het gemeente huis? dan kunde mss weten wie ervoor gewoond heeft en daar ff henne bellen? :p

LeSec

Legacy Member
Naar de gemeentedienst gaan (dienst Stedenbouw)
En daar gewoon vragen op het kadasterplan van wie de eigendom is.

Meestal geven ze je die info wel

Chickenlal

Legacy Member
Misschien iemand zonder familie die gestorven is. Of misschien ligt die daar wel nog ergens...

Ga eens binnen kijken lol, misschien ligt daar massas geld :D

Skoran

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Misschien iemand zonder familie die gestorven is. Of misschien ligt die daar wel nog ergens...

Ga eens binnen kijken lol, misschien ligt daar massas geld :D

Of een lijk :p

De kerel van www.abandoned-places.com (ne belg btw) was ooit een verlaten fabriek binnengegaan waar een lijk in de douche lag :D.

Paar jaar later gaat hij terug, ligt het er nog altijd :p

EternalSilence

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Misschien iemand zonder familie die gestorven is. Of misschien ligt die daar wel nog ergens...

Ga eens binnen kijken lol, misschien ligt daar massas geld :D

:D
mogen er niet mee lachen he.

eens belleke doen naar het gemeentehuis.

Thales

Legacy Member
Skoran zei:
Of een lijk :p

De kerel van www.abandoned-places.com (ne belg btw) was ooit een verlaten fabriek binnengegaan waar een lijk in de douche lag :D.

Paar jaar later gaat hij terug, ligt het er nog altijd :p

hm iets in brugge.. het prinsenhof en dan nog int midden vant stad. nog nooit gezien

boogje

Legacy Member
Ik heb ergens gelezen dat dat lijk in die fabriek ge'photoshopt was.

S.conceiçao7

Legacy Member
pas maar op met die verlaten huizen, ik heb zo es op tv iets gezien van een moordenaarsfamilie, met een man met een kettingzaag, en een lederen masker enzo :help:
daar wil je echt nie binnen stappen.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
boogje zei:
Ik heb ergens gelezen dat dat lijk in die fabriek ge'photoshopt was.

En ik las ergens dat het een vriendin was van de fotograaf die achter die muur ging liggen om te poseren. :p

hatetn

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
pas maar op met die verlaten huizen, ik heb zo es op tv iets gezien van een moordenaarsfamilie, met een man met een kettingzaag, en een lederen masker enzo :help:
daar wil je echt nie binnen stappen.


als er een familie woont is het niet verlaten
of de betekenis van verlaten moet veranderd zijn
nuja ne keer door de ramen kijken en als er iets van waarde staat eruit halen, als het toch in 8 jaar nie is veranderd gaat er nu ook niemand meer naar om zien

Arifiene

Legacy Member
Thales zei:
hm iets in brugge.. het prinsenhof en dan nog int midden vant stad. nog nooit gezien

Ben je nu aant lachen?
Iedereen kent toch t prinsenhof, dat wordt momenteel zelfs grondig gerenoveerd :wtf: .

edit: Lijken ontbinden, zeker na 8 jaar.

Chickenlal

Legacy Member
hatetn zei:
als er een familie woont is het niet verlaten
of de betekenis van verlaten moet veranderd zijn
nuja ne keer door de ramen kijken en als er iets van waarde staat eruit halen, als het toch in 8 jaar nie is veranderd gaat er nu ook niemand meer naar om zien

Ik zou daar mss toch ook eens binnen kijken achter waardevolle dingen :p

Al lijkt het me creepy om daar zomaar binnen te gaan :x

Preske

Legacy Member
ofwel zijn het zo van die mannen die het willen laten verkrotten om er dan massa's subsidies voor te trekken om het te renoveren/af te breken...

Cervantes

Legacy Member
Skoran zei:
Of een lijk :p

De kerel van www.abandoned-places.com (ne belg btw) was ooit een verlaten fabriek binnengegaan waar een lijk in de douche lag :D.

Paar jaar later gaat hij terug, ligt het er nog altijd :p


foto van dat lijk in douche? (kvind het niet direct op die site, onoverzichtelijk)

cram

Legacy Member
Skoran zei:
Of een lijk :p

De kerel van www.abandoned-places.com (ne belg btw) was ooit een verlaten fabriek binnengegaan waar een lijk in de douche lag :D.

Paar jaar later gaat hij terug, ligt het er nog altijd :p

Foto's stralen iets mysterieus uit vind ik.
Bij elke foto zou je zo naar het verleden willen stappen om te zien wie of wat daar woonde werkte.
En wat er van deze mensen is tercht gekomen of hun nakomelingen.

Lethall

Legacy Member
cram zei:
Foto's stralen iets mysterieus uit vind ik.
Bij elke foto zou je zo naar het verleden willen stappen om te zien wie of wat daar woonde werkte.
En wat er van deze mensen is tercht gekomen of hun nakomelingen.

Cram die iets serieus zegt :woohoo:

En inderdaad, die foto's, ge kunt er blijven naar kijken en inbeelden hoe het moet geweest zijn toen mensen er nog woonden/werkten/etc

Skoran

Legacy Member
cram zei:
Foto's stralen iets mysterieus uit vind ik.
Bij elke foto zou je zo naar het verleden willen stappen om te zien wie of wat daar woonde werkte.
En wat er van deze mensen is tercht gekomen of hun nakomelingen.

My thoughts exactly :), kvind het echt een prachtsite en dan die verhalen erbij :p.
Die kerel was ooit oud ziekenhuis binnengegaan (spooky enough :p) en toen hij in de kapel binnenstapte waaide de deur achter hem in slot (inclusief harde knal :D), toen moest hij langs de heel zwakke dakgoot naar een ander raam kruipen :D, een hobby zoals een ander zeker

En ik ben vergeten waar die foto van lijk in de douche precies staat, het was in ieder geval in een fabriek
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan