exo
Legacy Member
Hellow,
In de villawijk hier in de buurt staat een verlaten villa. Best een mooi huis, maar het is gewoon al enkele jaren dat het staat te verkommeren. Bij mijn weten moet dat al zeker minstens 8 jaar zijn dat het leeg staat. Nu ik zie nergens beweging als ik er voorbij kom. En nooit een verandering van omgeving.
Nu zou ik graag eens willen weten wat ermee gebeurd zou zijn en of het mogelijk kan verkocht worden ofzo...? Er hangt wel een plakaat waar een telefoon nummer opstaat, maar deze bevat nog maar enkele letters (puzzelen is niet mogelijk)
Zou ik dat ergens kunnen navragen?
Mvg
In de villawijk hier in de buurt staat een verlaten villa. Best een mooi huis, maar het is gewoon al enkele jaren dat het staat te verkommeren. Bij mijn weten moet dat al zeker minstens 8 jaar zijn dat het leeg staat. Nu ik zie nergens beweging als ik er voorbij kom. En nooit een verandering van omgeving.
Nu zou ik graag eens willen weten wat ermee gebeurd zou zijn en of het mogelijk kan verkocht worden ofzo...? Er hangt wel een plakaat waar een telefoon nummer opstaat, maar deze bevat nog maar enkele letters (puzzelen is niet mogelijk)
Zou ik dat ergens kunnen navragen?
Mvg



.
, kvind het echt een prachtsite en dan die verhalen erbij