Archief - Verbranden van afval bij u thuis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boostah

Legacy Member
vnz` zei:
Bel anders de brandweer omdat ge dacht dat er brand was. :p

slim, maar moet anoniem, anders kunde misschien nog den brandweer moeten betalen ook (is gene zever), ma lijkt mij een goei oplossing, hebde excuus enzo

chosen1

Legacy Member
EagleEye zei:
Bang voor represailles? :p

nee maar aangezien mn ouders nog lang naast die mense moete wonen willen ze niet da ik bel.

kzou eigelijk wel willen wete wa dieje altijd opstookt want kzou nie weten wa zo een verschrikkelijke stank kan geven! mss piepschuim ofzo?

Pilatus

Legacy Member
ga het hem eens vragen he?

zoniet zorg dat er toevallig een politieagent voorbijrijd

svendevil

Legacy Member
Ik heb een goed idee man! :love:

Koop u een plastic bedonneke benzine ;) , verberg die onder een beetje zand op de plaats waar uw gebuur zijn afval verbrand...
En ja... ik denk wel dat dat uw probleem gaat oplossen, wedden dat die niet meer in de buurt wil komen van vuur?:evil:

Gene zever, zo zou ik dat doen...
niet dat hij er gewond door geraakt maar dat hij is BANGELIJK verschiet:niceone:

Dr.White widow

Legacy Member
@svendevil
en zo gebeuren der dus van die "toevallige" ongelukken

TekkaBlade

Legacy Member
svendevil zei:
MAAR...

Dan ben je wel van je probleem vanaf :D

Grow up... 'zo zou ik het doen' => hou je stoere/zinloze praat liever voor elders. En geen woord verder hierover aub. Mods hebben al werk genoeg.

Vraag aan andere buren eens of zij er ook last van hebben... Zo ja, praat dan eens met die kerel en vertel hem je probleem... Zo geef je hem de keuze te stoppen zonder boete, of verder te doen met de daarbijhorende boetes.
Zo ben je enigszins fair tegen hem ( je geeft die niet direct een boete ) en eerlijk ( je zegt dat je er last van hebt ).

Je loopt dan natuurlijk wel de kans dat deze persoon een wrok zal blijven koesteren tegen je. Nu ja... Jij hebt nu waarschijnlijk ook al iets tegen hem.

Sagax

Legacy Member
stookt die kerel dat trouwens op in zijn kachel? of in zijn tuin?

tuinbrandjes zijn verboden, maar ge kunt et toch nog altijd in uw kachel steken, of niet?

anyway, toen hier werken waren naast ons huis tijdens de aanleg van een nieuwe woonwijk zaten ze hier al hun afval in de fik te steken en da gaf een zwarte stinkende rook en da trok ook overal in

gewoon de flikken gebeld, die hebben die mannen hun vuurke doen blussen en een waarschuwing gegeven en gene meer van gehad nadien :)

D@SîR0

Legacy Member
ge moogt enkel natuurlijk afval verbranden in open veld met in elke richting minstens 50 meter vrije ruimte en zonder geur of rookhinder voor de omwonenden. als 1 van die voorwaarden niet wordt nageleefd, dan is de persoon in kwestie strafbaar (boete in dit geval)

Dennoman

Legacy Member
Njah, mijn buur was een tuinbouwer en die stookte constant. Ik vond de geur van brandende planten eigenlijk nog vrij lekker zelfs als hij weer aan t stoken was :)
Als de lavendel mislukt was: aromatherapie voor de hele buurt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan