Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MyDyingBride zei:Iemand die toevallig weet hoe je van het sint-pieters-station tot aan de capitool kan geraken?
En liefst zo snel mogelijk ook...

democracy02 zei:als je vaak de tram & de bus neemt, dan is 150€ niet zo duur eig![]()

djdavy zei:Iemand al gebruikt gemaakt van de Park & Ride parking op Flanders Expo ?
Psychodweep zei:In sommige steden krijg je zelfs korting als je een buzzy pass koopt.
Bijv in Kortrijk betaalt de stad de helft terug van je buzzy pass, dan kost em maar +- 75 EUR meer.
Voorwaarde is wel dat je in (groot) Kortrijk woont.

eerder een kwartiertje, maximum 20Math'ke zei:In kortrijk kunnen de studenten van de katho gratis met de bus rondtoeren![]()
FLT zei:Dat kunnen alle studenten van een hoge school in kortrijk. De vraag is maar wat je er aan hebt...


FLT zei:Dat kunnen alle studenten van een hoge school in kortrijk. De vraag is maar wat je er aan hebt...
Kid_C zei:Heel veel
1,50€ voor een ticketje of gratis? Pak per week minimaal 5 keer de bus (al 2 keer voor kot-station). Kan heel duur uitvallen op jaarbasis![]()
Psychodweep zei:Das dan ook beperkt tot in groot Kortrijk eh... da kaartje kan je nie gebruiken buiten kortrijk.

Psychodweep zei:Das dan ook beperkt tot in groot Kortrijk eh... da kaartje kan je nie gebruiken buiten kortrijk.
Math'ke zei:Meer heb je toch niet nodig als student IN kortrijk ?![]()
