Archief - Verbindingen in Gent

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
DekadeZ zei:
². Al genoeg gezien, en dat is telkens een vermakelijk staaltje toneel :p

Tot de echte traantjes vloeien, het moment dat het van toneel naar echt overgaat, dat is op en top vermaak van de bovenste plank :D

R|Jonas

Legacy Member
met de fiets zijt ge in gent toch nog altijd het snelst :) Go velo!

bludgeoned

Legacy Member
ik van begin van academiejaar tot nu al 3 maal controle gehad (en terecht)
Dankzij de bond kost een tramritje of busritje me 60 cent
Echt de moeite niet om zwart te rijden.

virox

Legacy Member
zit er nu al anderhalfjaar en nog nooit controle meegemaakt... mja buzzypass dan moet ge jou nergens zorgen over maken.

GhO$T

Legacy Member
Op diejen tram 1 kunt ge den helft van den tijd gewoon niet legaal rijden, ik heb altijd zo'n kaart bij die ik zou moeten ontwaarden in die gele gevalletjes, maar als er telkens 100 man in die ingang staat kan ik onmogelijk tot aan dat bakske geraken zulle, zeker niet de vrijdag met ne rugzak van 50kg mee :sop: .

Wover

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Nu we toch bezig zijn, ik vind niet direkt iets, het adres van het station GentBrugge... Merelbeke weet ik maar Gentbrugge niet :$

op den nmbs site, zoek rap een dienstregeling naar gentbrugge ofzo, klik dan op gentbrugge en dan krijgde alle info van da station met adres enz, normaalgezien.

FuLcRuM

Legacy Member
Lang leve mijn buzzypas...
Als ik mijn buzzypas vergeten ben weiger ik een ticket te kopen. Zo al 1 keer controle gehad toen ik hem vergeten was; mijn gegevens opgeschreven en ik moest hem gaan laten zien binnen de 2 weken ofzo.
Heb dan gewoon een copy opgestuurd van mijn buzzypas en heb er nooit meer iets van gehoord ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Woverke zei:
op den nmbs site, zoek rap een dienstregeling naar gentbrugge ofzo, klik dan op gentbrugge en dan krijgde alle info van da station met adres enz, normaalgezien.

Ah, en 't adres van het station staat erbij? Allez, merci Wover da wistek nie ze.

'k Zal't direkt eens proberen :)

djdavy

Legacy Member
Van het station naar de Veldstraat is toch al een klein halfuurtje he :)

ComputerVISTA

Legacy Member
djdavy zei:
Van het station naar de Veldstraat is toch al een klein halfuurtje he :)

Ik doe dat op een kwartiertje hoor, als ik tenminste niet blijf staan aan die modeltrein winkel die ik op de weg passeer :D

djdavy

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik doe dat op een kwartiertje hoor, als ik tenminste niet blijf staan aan die modeltrein winkel die ik op de weg passeer :D

Kwartiertje maar ? Dat valt nog mee dan. Ben nogal een fnacbezoeker maar dan ben ik al in de Veldstraat natuurlijk lol

ComputerVISTA

Legacy Member
djdavy zei:
Kwartiertje maar ? Dat valt nog mee dan. Ben nogal een fnacbezoeker maar dan ben ik al in de Veldstraat natuurlijk lol

Idd, en de fnac ligt toch op't einde van de veldstraat dus die moet ge al niet meer volledig afschuimen tussen al dat volk en trams door :p

PussyDuster

Legacy Member
djdavy zei:
thanks guys voor de snelle reactie's :-)
Normaal ben ik een verstokte autorijder, maar in Gent je auto parkeren is geen leute blijkbaar.
Parkings zijn trouwens nogal duur

Bwa hartje stad hebt ge parking voor 1€ /uur, en de nieuwe parking onder Sint-Pietersplein. is 2.5€ per dag.

Psychodweep

Legacy Member
In sommige steden krijg je zelfs korting als je een buzzy pass koopt.
Bijv in Kortrijk betaalt de stad de helft terug van je buzzy pass, dan kost em maar +- 75 EUR meer.
Voorwaarde is wel dat je in (groot) Kortrijk woont.

virox

Legacy Member
Psychodweep zei:
In sommige steden krijg je zelfs korting als je een buzzy pass koopt.
Bijv in Kortrijk betaalt de stad de helft terug van je buzzy pass, dan kost em maar +- 75 EUR meer.
Voorwaarde is wel dat je in (groot) Kortrijk woont.

hier in Roeselare etzelfde :applause:

MyDyingBride

Legacy Member
Iemand die toevallig weet hoe je van het sint-pieters-station tot aan de capitool kan geraken?

En liefst zo snel mogelijk ook...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan