ComputerVISTA
Legacy Member
DekadeZ zei:². Al genoeg gezien, en dat is telkens een vermakelijk staaltje toneel![]()
Tot de echte traantjes vloeien, het moment dat het van toneel naar echt overgaat, dat is op en top vermaak van de bovenste plank

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DekadeZ zei:². Al genoeg gezien, en dat is telkens een vermakelijk staaltje toneel![]()

.ComputerVISTA zei:Nu we toch bezig zijn, ik vind niet direkt iets, het adres van het station GentBrugge... Merelbeke weet ik maar Gentbrugge niet![]()

Woverke zei:op den nmbs site, zoek rap een dienstregeling naar gentbrugge ofzo, klik dan op gentbrugge en dan krijgde alle info van da station met adres enz, normaalgezien.

djdavy zei:Van het station naar de Veldstraat is toch al een klein halfuurtje he![]()

ComputerVISTA zei:Ik doe dat op een kwartiertje hoor, als ik tenminste niet blijf staan aan die modeltrein winkel die ik op de weg passeer![]()
djdavy zei:Kwartiertje maar ? Dat valt nog mee dan. Ben nogal een fnacbezoeker maar dan ben ik al in de Veldstraat natuurlijk lol

djdavy zei:thanks guys voor de snelle reactie's
Normaal ben ik een verstokte autorijder, maar in Gent je auto parkeren is geen leute blijkbaar.
Parkings zijn trouwens nogal duur
Psychodweep zei:In sommige steden krijg je zelfs korting als je een buzzy pass koopt.
Bijv in Kortrijk betaalt de stad de helft terug van je buzzy pass, dan kost em maar +- 75 EUR meer.
Voorwaarde is wel dat je in (groot) Kortrijk woont.