josuwa
Legacy Member
Hoi,
Ik weet dat er véél threads hierover zijn enzovoorts... Maar toch is deze vraag anders , ik zal het even uitleggen.
Na school ging ik (zoals gewoonlijk) naar de fietsenrekken om uit de educatieve gevangenis te rijden , nuja tot mijn verbazing hoorde ik een klasgenoot vertellen dat hij al werk aan het zoeken is. Hij zegt dat de wet op vakantiewerk is 'vervroegd' : je zou nu kunnen werken in het jaar dat je 16 werd. Ikzelf word 28 september 15 dus wil ik graag vakantiewerk/weekendwerk doen , dus nu stel ik jullie de vraag : is dit mogelijk of is het zever wat die gast me verteld?
Groetjes,
Joos
Ik weet dat er véél threads hierover zijn enzovoorts... Maar toch is deze vraag anders , ik zal het even uitleggen.
Na school ging ik (zoals gewoonlijk) naar de fietsenrekken om uit de educatieve gevangenis te rijden , nuja tot mijn verbazing hoorde ik een klasgenoot vertellen dat hij al werk aan het zoeken is. Hij zegt dat de wet op vakantiewerk is 'vervroegd' : je zou nu kunnen werken in het jaar dat je 16 werd. Ikzelf word 28 september 15 dus wil ik graag vakantiewerk/weekendwerk doen , dus nu stel ik jullie de vraag : is dit mogelijk of is het zever wat die gast me verteld?
Groetjes,
Joos

ad:
) maar mocht geen geld ontvangen van klanten enz... (dno of het wettelijk niet mag maar ik heb het van nog gehoord)
)