Archief - Vakantieboeking probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|nfected

Legacy Member
www.gomundo.nl -> goedkoop en betrouwbaar ik in september naar Turkije geweest met de vriendin. Een volledig nieuw hotel all-in voor nog geen 500€ en kan er niets verkeerd van zeggen. Ok de vlieger is dus low-budget, dus krappe plaatsen en gn eten, maar is niet lang he. Dan de bus was juist nieuw, met zeer deftige airco, het hotel was super: mooi en proper en niet teveel volk, goede bediening...

hipStar

Legacy Member
jorrelemargi zei:
ik ga persoonlijk nog altijd liefst naar reisbureau voor een reis te boeken. Vluchten via ryanair ofzo boek je natuurlijk snel via de site zonder problemen, maar voor iets duurders ...

trouwens, je budget is 650 euro, reken je daar ook je kosten bij als je buiten je (hopelijk voor u all-in) hotel stapt? Dat ge niet voor verrassingen komt te staan ginder

Ja het budget is gewoon voor het hotel en de heen en terug reis. We nemen zeker nog cash mee voor excursies en om dingen te kopen.

En dan nog van die 500 euro juli <--> september groot verschil in prijs

hipStar

Legacy Member
« ei » zei:
Hmm, we hebben iets minder dan 1200 euro betaald voor 2 personen, ook 7 nachten, maar m'n vriend had nog extra korting via z'n werk.

Hotel Onura ligt vlak langs Fantasia btw, ziet er ook mooi uit.
Hetgeen dat mij stoorde aan Fantasia (is hetzelfde bij Onura) was: ze hebben een privé-strand, maar dit is niet echt een strand. Als je de foto bekijkt, zal je wel begrijpen wat ik bedoel. Het rechtse gedeelte (niet het gebouw, maar aan het water) is van Onura trouwens.
Dusja, voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat Fantasia een echte aanrader is. Eten en service was perfect. En meer moet da niet zijn :)
Nog vragen? ;)

*edit*

Oh, nee, we hebben eerst in de boekjes van Jetair geselecteerd, en dan geboekt via reisbureau.

waren er veel toffe excursies? en is er daar een markt ofzo? Waar je van die gefaked dingen kan kopen en dan lekker afdingen?

hipStar

Legacy Member
stoica_dva zei:
Is wel weinig voor een 5sterren :s

Was 1 van de beste/ het beste wat ze voor die prijscategorie hadden zeiden ze in het reisbureau. We hebben ook gekeken op zo'n vakantiewijzer en heel goede reacties gehoord.

« ei »

Legacy Member
hipStar zei:
waren er veel toffe excursies? en is er daar een markt ofzo? Waar je van die gefaked dingen kan kopen en dan lekker afdingen?
Ja, der zijn een hele hoop excursies:
- De ruines van Efeze: halve dag of 1 dag, kunt ge kiezen, was met een Nederlandstalige gids
- De ruines van Prienne + Milet + Didim (1 dag): was ook met dezelfde gids
- Pamukkale (is wel ver -> lang op de bus -> veel tijdverlies, dus we hebben deze niet gedaan)
Deze zijn de "meest belangrijke" excursies rond Kusadasi. Ge hebt er ook nog binnen Kusadasi zelf, bvb. "Jeep safari", "Turkish Night", enzovoort... Ook zijn er twee of drie waterpretparken. Die hebben wij ook niet gedaan omda we geen interesse/tijd hadden.

Wat ik u wel kan afraden: doe die excursies nooit via Jetair of Neckermann of whatever... die zijn iets duurder omda zij daar ook een percentje van krijgen. In Kusadasi centrum zelf komt ge echt veel reisbureaus tegen die u voor een betere prijs excursies aanbieden, het is aan u om de goedkoopste te vinden. Natuurlijk kunt ge daar ook pingelen, wat wij ook gedaan hebben :)
Ik heb hier nog een paar brochures liggen met prijzen en info, wij hadden onze excursies gedaan via "Galileo Tours" in Kusadasi.

Hmm... voor fake producten is Kusadasi the place to be. Het is eerder zoeken naar échte merken ipv zoeken naar fake producten daar.. Het centrum zit er vol van. Er is een paar keer markt op ene week, fruit+groenten/kleding/.. Maar wij hadden juist excursies op die dagen, dus ook de markten hebben we niet kunnen doen.

8 dagen is eigenlijk veel te weinig voor Kusadasi te zien... vonden wij toch. We gaan zéker nog eens een keer terug :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan