DA_MadAce
Legacy Member
Time^- zei:Kan iemand mij eens uitleggen waarom dit geen uitlokking zou zijn, maar een dief oppakken die een laptop uit een door de politie geplaatste auto steelt, wel?![]()
Voor degene die niet weten wat ik bedoel: een tijdje geleden lokte de politie van Brussel diefstallen uit door in een auto open en bloot een laptop te laten rondslingeren. Terwijl ze zich verbergen wachten ze tot iemand inbreekt in de auto om hem dan meteen op te pakken. De rechter oordeelde echter dat dit uitlokking was.
Het is geen uitlokking want die mannen gingen dat TOCH doen. Het was geen kans die ze aangeboden kregen en die hun overreedde, maar het was gewoon toeval dat ze Panorama eerder troffen dan iemand anders.
Ongelooflijk goede reportage trouwens.
