Archief - Uglyduck.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skarr

Legacy Member
Ik gebruik mijn GSM weinig, dus uglyduck leek mij ideaal.

Maar nu was ik dus vergeten te herladen binnen de 6 maand, en toen ik hun vroeg waarom ik niet meer kon herladen sturen ze deze mail:

"Beste

Bedankt voor je e-mail van 10/09/2006 waarin je ons laat weten dat je niet meer kan herladen.

Je hebt je kaart niet bijgeladen voor de vervaldatum. Wanneer je je belkrediet niet bijlaadt binnen de 6 maanden, verlies je het resterend krediet en het gsmnummer. Je diende te herladen voor 29/08/2006. Je kan een nieuwe simkaart bestellen op onze website http://www.uglyduck.be. Helaas kan je je nummer niet behouden.

Hopelijk is je vraag hiermee goed beantwoord.

Vriendelijke groeten,
het UglyDuck team "

Dat wil dus zeggen dat ik mijn nummer zou kwijtspelen, die ik al 10 jaar ofzo heb ?

Dit staat dus nergens vermeld op hun site. Het enige wat er staat is dat je niet meer kan bellen als je niet herlaadt op tijd, er staat NIET DAT JE UW GSM NUMMER KWIJT SPEELT!

Weet er iemand of ik mijn nummer nog kan behouden als ik nu zou overschakelen naar Pay & Go ofzo ?

Santa

Legacy Member
Het nadeel van je in te laten met die kleine etablissementen. Ze hebben je altijd bij je pietje als het hun goed uitkomt.
En je kan er weinig tegen doen anders dan hun voor de rechter brengen. Ze weten dat je dat toch niet doet, dus ze hebben de macht.

Radiance

Legacy Member
Al eens bij een Proximus verkooppunt gaan vragen of zij dan geen nieuw abbo/kaart kunnen aanmaken met uw nummer, ik veronderstel dat dat dan werd vrijgegeven.

FuLcRuM

Legacy Member
Santa| zei:
Het nadeel van je in te laten met die kleine etablissementen. Ze hebben je altijd bij je pietje als het hun goed uitkomt.
En je kan er weinig tegen doen anders dan hun voor de rechter brengen. Ze weten dat je dat toch niet doet, dus ze hebben de macht.

een klein etablissement... check eens van wie die firma is ;)

Arifiene

Legacy Member
Normaal gezien als je nu bvb overstapt naar mobistar kan je je nummer wel behouden
proximus weet ik ni, omdat uglyduck daar natuurlijk een onderdeel van is...
mobistar heeft overigens tegenwoordig zéér interessante formules voor mensen die bitter weinig hun gsm gebruiken, mijn opa heeft zo'n formule :).

DBK

Legacy Member
hoeveel geld had je dan op je kaart staan dat het na 6 maanden nog niet is opgebruikt? :p

Ice

Legacy Member
mjah het staat er idd onduidelijk op, maar er staat dus wel degelijk:
"Je SIM-kaart van UglyDuck is zes maanden geldig." en het is best wel logisch dat je niets kan doen met een ongeldige sim kaart ;)
Dus ga zo snel mogelijk naar Proximus/Mobistar/Base... winkel en vraag voor een prepaid kaartje met behoudd van nummer hé

QplQyer

Legacy Member
Was er niet een tijd geleden een wet in gang gegaan die besliste dat virtueel geld ook echt geld was en belkrediet dus niet zomaar kon vervallen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan