Skarr
Legacy Member
Ik gebruik mijn GSM weinig, dus uglyduck leek mij ideaal.
Maar nu was ik dus vergeten te herladen binnen de 6 maand, en toen ik hun vroeg waarom ik niet meer kon herladen sturen ze deze mail:
"Beste
Bedankt voor je e-mail van 10/09/2006 waarin je ons laat weten dat je niet meer kan herladen.
Je hebt je kaart niet bijgeladen voor de vervaldatum. Wanneer je je belkrediet niet bijlaadt binnen de 6 maanden, verlies je het resterend krediet en het gsmnummer. Je diende te herladen voor 29/08/2006. Je kan een nieuwe simkaart bestellen op onze website http://www.uglyduck.be. Helaas kan je je nummer niet behouden.
Hopelijk is je vraag hiermee goed beantwoord.
Vriendelijke groeten,
het UglyDuck team "
Dat wil dus zeggen dat ik mijn nummer zou kwijtspelen, die ik al 10 jaar ofzo heb ?
Dit staat dus nergens vermeld op hun site. Het enige wat er staat is dat je niet meer kan bellen als je niet herlaadt op tijd, er staat NIET DAT JE UW GSM NUMMER KWIJT SPEELT!
Weet er iemand of ik mijn nummer nog kan behouden als ik nu zou overschakelen naar Pay & Go ofzo ?
Maar nu was ik dus vergeten te herladen binnen de 6 maand, en toen ik hun vroeg waarom ik niet meer kon herladen sturen ze deze mail:
"Beste
Bedankt voor je e-mail van 10/09/2006 waarin je ons laat weten dat je niet meer kan herladen.
Je hebt je kaart niet bijgeladen voor de vervaldatum. Wanneer je je belkrediet niet bijlaadt binnen de 6 maanden, verlies je het resterend krediet en het gsmnummer. Je diende te herladen voor 29/08/2006. Je kan een nieuwe simkaart bestellen op onze website http://www.uglyduck.be. Helaas kan je je nummer niet behouden.
Hopelijk is je vraag hiermee goed beantwoord.
Vriendelijke groeten,
het UglyDuck team "
Dat wil dus zeggen dat ik mijn nummer zou kwijtspelen, die ik al 10 jaar ofzo heb ?
Dit staat dus nergens vermeld op hun site. Het enige wat er staat is dat je niet meer kan bellen als je niet herlaadt op tijd, er staat NIET DAT JE UW GSM NUMMER KWIJT SPEELT!
Weet er iemand of ik mijn nummer nog kan behouden als ik nu zou overschakelen naar Pay & Go ofzo ?

.