Kepa
Legacy Member
gij overrelativeert hetMath'ke zei:Zo werkt het leven en zo werkt de mens enja ik relativeer dat, waarom zou ik dat niet doen ?![]()

mensen die zo doen hebben meestal een façade omdat ze problemen niet gelijk een normaal mens kunnen verwerken.
als ge uw cursus vergeet kunt ge altijd bij een kameraad kijken
als ge saffen vergeet kunt ge altijd een nieuwe pakske kopen of ene schooien
als uw train crashed en ge sterft.........