Archief - Transrapid gecrasht: 1 dode geborgen, 10 vermist

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Zopas gezien op Duitse tv, een trein op de Transrapid testbaan is op een onderhoudskarretje ingereden, dat onopgemerkt was blijven staan op de baan.

De hele voorkant van de trein is zo goed als weg...naar alle kanten zijn brokstukken weggeslingerd.
Momenteel 1 dode geborgen, nog 10 passagiers zijn vermist.

http://www.n24.de/news_stories/article.php?articleId=70582

GhO$T

Legacy Member
Damn erg, diegene die verantwoordelijk is voor die 'vergetelheid' zal ook niet te goed slapen vannacht...

Black Night

Legacy Member
effe afgeleid van een ander gedicht:

Bloemen verwelken, maglevs vergaan,
maar die ongevallen zullen blijven bestaan


Echt weinig aan te doen, dit ongeval zal zeker niet de laatste zijn. Mensen zijn geen machines die nooit fouten maken. Onze technologie kan soms hard terugslaan op fouten en vergetelheden...

JackM

Legacy Member
damn, wel erg, wie laat nu zijn karrekes rondsligeren op een spoor :s

nie eerder iets voor actua?

Project Loony

Legacy Member
Jack Malibu zei:
nie eerder iets voor actua?
Zo kan je elk ongeval op Actua gaan plaatsen. Ik zie niet echt in wat er hier te discussiëren valt. >_>

ComputerVISTA

Legacy Member
Project Loony zei:
Zo kan je elk ongeval op Actua gaan plaatsen. Ik zie niet echt in wat er hier te discussiëren valt. >_>


Idd, zou meer bij auto/moto/shizzle passen eigenlijk, al hebben we daar al onze portie :(

JackM

Legacy Member
Project Loony zei:
Zo kan je elk ongeval op Actua gaan plaatsen. Ik zie niet echt in wat er hier te discussiëren valt. >_>
nja ge hebt gelijk, tgaat nu eenmaal nie over tvlaams belang of dergelijke :ironic:

spray-bunny

Legacy Member
Jack Malibu zei:
nja ge hebt gelijk, tgaat nu eenmaal nie over tvlaams belang of dergelijke :ironic:
Em bedoelt gewoon dat er buiten reacties à la 'oh nee zo erg' en 'schandalig van diegene die verantwoordelijk is' maar weinig op te zeggen is...

^MystiQ

Legacy Member
EagleEye zei:

Hmm, eigenlijk zouden ze zo een testritten moeten doen zonder mensen derin maarja, een onderhoudskarretje kan je nooit voorzien en als het spelleke dan tegen 450 km/uur der tegen rijdt ..

^MystiQ

Legacy Member
EagleEye zei:
moet de onderhoudscrew dat niet voorzien??

Normalitair wel maar vergeet jij nooit eens iets ? Ik dacht dat 'vergeten' iets menselijk was, ach, het zal wel aan mij liggen zeker ? :)

JackM

Legacy Member
spray-bunny zei:
Em bedoelt gewoon dat er buiten reacties à la 'oh nee zo erg' en 'schandalig van diegene die verantwoordelijk is' maar weinig op te zeggen is...
waarom noemt het dan actualiteit?

ac·tu·a·li·teit (de ~ (v.), ~en)
1 onderwerp of gebeurtenis van de dag
2 het actueel, aan de orde zijn

Kepa

Legacy Member
Math'ke zei:
Normalitair wel maar vergeet jij nooit eens iets ? Ik dacht dat 'vergeten' iets menselijk was, ach, het zal wel aan mij liggen zeker ? :)
moet wel leuk als jij in je leven een kar vergeten bij een vies dure trein wat mogelijke doden kan veroorzaken kan relativeren tot uw pakske saffen in den café vergeten...:ironic:
ge kunt niet zeggen dat ze niet betaald worden om alles te voorzien.... maarja, een kar heeft idd weinig nut na een crash

^MystiQ

Legacy Member
Kepa zei:
moet wel leuk als jij in je leven een kar vergeten bij een vies dure trein wat mogelijke doden kan veroorzaken kan relativeren tot uw pakske saffen in den café vergeten...:ironic:
ge kunt niet zeggen dat ze niet betaald worden om alles te voorzien.... maarja, een kar heeft idd weinig nut na een crash

Wat maakt het nu uit wat je vergeet, alles wat je vergeet heeft altijd gevolgen. Vergeet je je cursus mee te nemen naar de school kan je de les niet volgen, vergeet je je pakje sigaretten dan moet je een nieuw kopen, vergeet je een karretje weg te doen dan crasht er een trein en vallen er doden.

Zo werkt het leven en zo werkt de mens enja ik relativeer dat, waarom zou ik dat niet doen ? :)

FroFro

Legacy Member
das toch ni helemaal 't zelfde :p ge zou toch denken da ze da spoor eerst es checken voor ze beginne te rijden :x

Project Loony

Legacy Member
Jack Malibu zei:
waarom noemt het dan actualiteit?

ac·tu·a·li·teit (de ~ (v.), ~en)
1 onderwerp of gebeurtenis van de dag
2 het actueel, aan de orde zijn
Waarom heeft Actualiteit bepaalde regels? En waarom moet je een aanvraag indienen om er te mogen posten?

... Juist ja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan