Goldrusher
Legacy Member
Zopas gezien op Duitse tv, een trein op de Transrapid testbaan is op een onderhoudskarretje ingereden, dat onopgemerkt was blijven staan op de baan.
De hele voorkant van de trein is zo goed als weg...naar alle kanten zijn brokstukken weggeslingerd.
Momenteel 1 dode geborgen, nog 10 passagiers zijn vermist.
http://www.n24.de/news_stories/article.php?articleId=70582
De hele voorkant van de trein is zo goed als weg...naar alle kanten zijn brokstukken weggeslingerd.
Momenteel 1 dode geborgen, nog 10 passagiers zijn vermist.
http://www.n24.de/news_stories/article.php?articleId=70582



ge zou toch denken da ze da spoor eerst es checken voor ze beginne te rijden 