Archief - Trage overschrijving

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
pff DPD heeft nog altijd nie geleverd :angry: . Tot hoe laat komen ze langs? En es bellen heeft geen zin zeker? aangezien ik enkel een barcode van TNT heb?

EagleEye

Legacy Member
passero zei:
fortis => fortis moet je ook wachten. Mijn vriendin zit bij fortis en als zij overschrijft van haar spaarrekening naar gewone, duurt het een dag of 2 eer ze het heeft.

Inderdaad... heel irritant :p

ClayDavis

Legacy Member
je kan die overschrijvingen ook gewoon in pc banking zelf uitvoeren, of aan ne self bank automaat....

*edit*

Fortis is idd traag, ge deponeert u overschrijving en als ge chance hebt is ze dezelfden dag nog op weg naar Brussel. heb je pech en zijn de overschrijvingen dus al verstuurd op dag 0, net voor jij de jouwe binnendoet dan worden ze dus pas de volgende dag naar Brussel verstuurd. En ik dacht dat ze daar dan de volgenden dag werden uitgevoerd.

Gentille

Legacy Member
passero zei:
van kbc => kbc staat het geld er onmiddellijk
van fortis => fortis moet je ook wachten. Mijn vriendin zit bij fortis en als zij overschrijft van haar spaarrekening naar gewone, duurt het een dag of 2 eer ze het heeft. Wanneer ik het doe bij kbc krijg ik het onmiddellijk... fortis is idd gewoon heel traag

Lang leve KBC :p

PapaGanz

Legacy Member
Fortis is echt de traagste bank hoor :).
Mijn internationale overschrijvingen duren soms meer dan 10 dagen (en dan is het maar naar Duitsland), binnelandse meer dan 3 dagen..
Et cetera

Echt een rotbank, maarja, kheb nog geen zin om volledig over te stapen :p

Frado2005

Legacy Member
pff dpd is nog altijd niet geweest :angry:


Zending niet afgeleverd; geadresseerde niet aanwezig 27-07-2007 BELGIE

Yeah right, gisteren was er heel de dag wel iemand thuis

krisse5844

Legacy Member
OOk ik heb last van internationale overschrijving onlangs ... Ik doe eens bestelling naar NL , schrijf het geld over en na twee - drie dagen hadden ze ontvangen ... Ik wacht op het pakketje maaar het blijft duren ... Ik mail naar die shop . Ik kreeg een berichtje terug dat dit product moeilijk te krijgen was en boden me een alternatief aan ... Ik ja ok , maar nu ik met dat alteratief moet werken heb ik er twee nodig ... Geen probleem zeggen ze , gewoon het bijkomende bedrag nog eens "bijstorten"... De storten is op 19 jullie gebeurt en staat tot vandaag (27 jullie !!!! ) nog altijd zoals de eerste betaling :doh: :doh: :doh: ... Heb al gebeld naar de bank en daar zeggen ze dat het al ZEKER moet weg zijn ... Ligt het prob nu in NL of wat ...


Ik weet van toen ik nog pc onderdelen in DE bestelde dat het twee weken duurde eer ze het hadden ... Uw bank wacht drie dagen , en de bank daar houd het nog ff bij om er ook zijn voordeel uit te halen alvorens door te storten naar de begunstigde :doh: :doh: ....

Lon$daLe

Legacy Member
frado2005 zei:
pff dpd is nog altijd niet geweest :angry:


Zending niet afgeleverd; geadresseerde niet aanwezig 27-07-2007 BELGIE

Yeah right, gisteren was er heel de dag wel iemand thuis

die komen gwn de volgende werkdag terug als er staat geadresseerde niet aanwezig , khad da bij ne mp3speler ook

kheb nie te klage over fortis , op 2 jaar tijd zijn mn buitenlandse naar NL op 3-5 dage daar en binnelands 2-3

drieskeuh

Legacy Member
Van Nl naar hier duurde bij mij zo'n 2 à 3 dagen. Ik weet wel natuurlijk niet bij welke bank die hollander zat. Naar Nl via KBc duurde het ongeveer ook zoiets.

Ik ben ook nog altijd aant wachten op een spel. Kheb da vorige week woensdag betaald en tging 4-7 dagen duren. Als het volgende week woensdag nog niet hier is, ga ik eens bellen hoe het zit.

Frado2005

Legacy Member
Lon$daLe zei:
die komen gwn de volgende werkdag terug als er staat geadresseerde niet aanwezig , khad da bij ne mp3speler ook

kheb nie te klage over fortis , op 2 jaar tijd zijn mn buitenlandse naar NL op 3-5 dage daar en binnelands 2-3

volgende werkdag is vandaag, want dpd levert ook op zaterdag. Maar vandaag zal het ook noppes zijn.

Is ook de slechtste koerier dat ik ooit geweten heb, t'is niet de eerste keer:angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan