Frado2005
Legacy Member
Hi,
Heb voor de 2e keer bij Azerty besteld. Vorige keer had ik op zondag besteld, en toen ook oversgeschreven; Ik kreeg toen de woensdag bericht dat het geld bij hun was aangekomen
Bij mijn 2e keer heb ik ook de zondag besteld, en ook overgeschreven, maar vandaga mailen ze dat mijn prods klaarliggen, maar er geen betaling is
Het bedrag lag nu wel rond de 940 eur, vorige keer iets onder de 500eur.
Is het bedrag een factor misschien die iets kan doen vertragen
?
Betaling gebeurde vanaf zelfde rekening(fortis), en was telkens de maandag al van de rekening gegaan..
Heb voor de 2e keer bij Azerty besteld. Vorige keer had ik op zondag besteld, en toen ook oversgeschreven; Ik kreeg toen de woensdag bericht dat het geld bij hun was aangekomen
Bij mijn 2e keer heb ik ook de zondag besteld, en ook overgeschreven, maar vandaga mailen ze dat mijn prods klaarliggen, maar er geen betaling is
Het bedrag lag nu wel rond de 940 eur, vorige keer iets onder de 500eur.
Is het bedrag een factor misschien die iets kan doen vertragen
?Betaling gebeurde vanaf zelfde rekening(fortis), en was telkens de maandag al van de rekening gegaan..
. Ze mogen drie bankdagen voor een transactie nemen, en die nemen ze dan ook
.

