cool , ff rustig wachten nu dan
edit : wat me opvalt op die trackpagina ( maar niet noodzakelijk iets betekend ) door 'zending is ontvangen in land van bestemming loopt een grijze balk , en door de ander 2 niet.... ik dacht dat die balk wou zeggen dat ze aan dat puntje zaten , maar dan kon eronder toch al niet " zending zit in afleverroute " staan?
dit bedoel ik dus =>
http://img172.imageshack.us/img172/7525/screenuw1.jpg , door het middelste loop zo ne grijze balk.. ik dacht eerst " oh daar zitten ze nu aan " , maar dan gaan ze toch niet eronder " zit in afleverroute " al zetten?
edit 2 : nvm , ook al antwoord op gehad
