Verse muntthee is onverslagen, maar Jasmijn komt op een mooie tweede plaats.
Op café drink ik wel sneller lindebloesem of kamillethee.
Gewoon waar je zin in hebt he.
Heb vroeger bvb ook fruitthee fasen gehad; vooral frambozen en 'exotic' thee vond ik lekker.