Archief - Thee

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Najade

Legacy Member
Verse muntthee is onverslagen, maar Jasmijn komt op een mooie tweede plaats.
Op café drink ik wel sneller lindebloesem of kamillethee.
Gewoon waar je zin in hebt he.

Heb vroeger bvb ook fruitthee fasen gehad; vooral frambozen en 'exotic' thee vond ik lekker.

Cin

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Vergeet het maar, Engels: "made in Taiwan" , zoals alles . :crazy:

Inderdaad, ik vraag me soms af of ze niet beter "Isn't made in Taiwan schrijven". Dat zou nog eens een verrassing zijn. :unsure:

MCDS

Legacy Member
Ganja thee smaakt inderdaad heel erg lekker vooral als je hem zelf maakt en niet uit shop haalt! Wel opletten met Ganja thee het heeft een effectje he... Niet te veel van drinken slaat pas na een tijdje in...

Je kunt Ganja ook vervangen door hennep... Hennep bevat bijna geen thc dus mag je al enige litertjes van die thee achterover slaan voor je iets zou voelen.

Maar raar maar waar... Hennep is moeilijker aan te komen en ik vind het persoonlijk wat scherper smaken met Hennep. Maar rustgevend is het wel...

Enjoy... Maar kzou ier beter nie posten hoe ge die thee moet maken zeker?

casualties

Legacy Member
Xx TuuR xX zei:
Ik ben op zoek naar dé ultieme thee, misschien kan iemand mij wel iets aanraden?
Ik eet alles met vanille erg graag, maar kan er geen thee van vinden... Bestaat die wel, en valt die mee qua smaak?
Waarom zit er cafeine in de meeste thee? En is thee wel gezond dan?

Welke thee drink jij en waarom?

vanille-rooibos.. uberlekker :love: weet wel niet waar ge hem kunt krijgen. Deze heb ik in Duitsland gekocht!

Dr.White widow

Legacy Member
MCDS zei:
Ganja thee smaakt inderdaad heel erg lekker vooral als je hem zelf maakt en niet uit shop haalt! Wel opletten met Ganja thee het heeft een effectje he... Niet te veel van drinken slaat pas na een tijdje in...

Je kunt Ganja ook vervangen door hennep... Hennep bevat bijna geen thc dus mag je al enige litertjes van die thee achterover slaan voor je iets zou voelen.

Maar raar maar waar... Hennep is moeilijker aan te komen en ik vind het persoonlijk wat scherper smaken met Hennep. Maar rustgevend is het wel...

Enjoy... Maar kzou ier beter nie posten hoe ge die thee moet maken zeker?

op google vinde genoeg info om zo thee te maken ;)

Cakeman

Legacy Member
casualties zei:
vanille-rooibos.. uberlekker :love: weet wel niet waar ge hem kunt krijgen. Deze heb ik in Duitsland gekocht!
Dat is zo een doosje met een leeuw op niet? Die is inderdaad ook lekker. Als ik me niet vergis hebben ze die bij de Essenza.

russian

Legacy Member
In het Oeverloze Eiland in Gent veel soorten Thee te drinken, wel dure kant.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan