Robust²
Legacy Member
Le Roy Landis zei:er zit geen cafeine in thee
en cafeine is niet ongezond, zelfs gezond, als je er niet mee overdrijft (1 kopje per dag)
In gewone Earl Grey wel, maar als je naar fruit/kruiden thee gaa niet meer
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Le Roy Landis zei:er zit geen cafeine in thee
en cafeine is niet ongezond, zelfs gezond, als je er niet mee overdrijft (1 kopje per dag)
moehaa! zei:Gewoon the kopen in zonne pot, ni in zakskes want das toch meestal ma overschotboecht.
Ge vindt zo'n potte in de meeste chinese of delicatesse winkels.
Math'ke zei:Tea for two and two for tea ^^
Xx TuuR xX zei:Kankerverwekkend![]()
Morgen mijn zoektocht achter een heerlijk kopje thee eens beginnen in de Colruyt in Oudenaarde, ik zie niet meteen een alternatief in de buurt daar...
Welke thee drinken die Engelsen? Het lijkt mij een voze gedachte om er melk bij te doen![]()

vyeate zei:The British empire was build on thee![]()

Le Roy Landis zei:er zit geen cafeine in thee
en cafeine is niet ongezond, zelfs gezond, als je er niet mee overdrijft (1 kopje per dag)
in thee zit theine, een variant van cafeine.

- Paul, what's that?Hmgrwngd zei:"Did you forget those guns, you dozy prat?" ...![]()
Cakeman zei:Pickwick Earl Gray (zwart doosje)

C|n zei:Mijn zus is daar zot van, elke avond drinkt ze het.
Just een echte Engelse.![]()
