Huasheng
Legacy Member
Als je dat ECHT voor 100% wilt, dan ga je daarvoor en dan zal je het worden/zijn. Jezelf niet ontmoedigen, blijven geloven.=[KO]=;7830616 zei:Is er ergens iemand op deze planeet die écht 100% kan doen wat hij écht wil ?
Hele mooi verhaal dat ze er rond sponnen, in die film. Maar net zoals de Bijbel kunnen we dit klasseren onder fictie![]()

Classificeer het onder wat je zelf wilt.
Je doet maar..
Edit:
Je gevoelens en je gedachten maken je leven.
Als jij 's morgens met een goed gevoel opstaat, en dat doorzet, dan ga je onbewust goede dingen aantrekken. Het negatieve zal zodanig geminimaliseerd worden dat het nietig verklaard kan worden.
Als je 's morgens met een slecht gevoel opstaat, dan ga je bad luck in vanalles en nog wat zien en als het ware aantrekken.
Het gaat 'm niet alleen om positief denken, maar ook positief voelen.
Luister naar die docu. Toch allemaal logisch?
Achja, je doet maar..
