morph123
Legacy Member
iemand al ooit van de wet van de aantrekking.
dit is weer zo'n typische bovenatuurlijke docu.geloof ik hierin:nee niet echt,maar leef je leven een beetje zoals hier word uitgelegd en je gaat er volgens mij een veel gelukkiger mens door worden.
http://video.google.com/videoplay?docid=-1713414398006481796&sourceid=docidfeed&hl=undefined
wat denken jullie ervan.
dit is weer zo'n typische bovenatuurlijke docu.geloof ik hierin:nee niet echt,maar leef je leven een beetje zoals hier word uitgelegd en je gaat er volgens mij een veel gelukkiger mens door worden.
http://video.google.com/videoplay?docid=-1713414398006481796&sourceid=docidfeed&hl=undefined
wat denken jullie ervan.

)
, en zou ik een bloedlustige dictator zijn.