NSA.Rhinox
Legacy Member
verander dan maar rap van eetgewoonte als ge ni in't ziekenhuis wilt eindigen. 1x frietjes om de twee weken is meer dan voldoende. 3 a 4 stukken fruit per dag, een goei portie groenten, koolhydraten en eiwitten... da hebt ge nodig.
edit: kiwi's zijn HEEL goed tegen cholesterol.
edit: kiwi's zijn HEEL goed tegen cholesterol.


ik fiets al naar mijn lessen, sport genoeg voor mij (en het is meestal nog les opt 3de verdiep! doodgaan! 

