D-1337
Legacy Member
Het laatste jaar (?) eet ik toch geregeld gefrituurd eten en pizza, en zo dingen. dus kortom junkfood. Nu krijg ik van men ouders altijd maar te horen dat ik es int ziekenhuis ga liggen en problemen met mijne darmen ga hebben.
Nu wou ik eens weten of dat echt ZO erg is. Dit kan soms 5 dagen na elkaar zijn. of 2 keer in de week minstens. Ik ben niet dik ofzo ^^.
ik weet dus dat het niet gezond is maar of het heel ongezond is ...
Grtz
Nu wou ik eens weten of dat echt ZO erg is. Dit kan soms 5 dagen na elkaar zijn. of 2 keer in de week minstens. Ik ben niet dik ofzo ^^.
ik weet dus dat het niet gezond is maar of het heel ongezond is ...
Grtz
.



.