Ravefiend
Legacy Member
De Fortis bank biedt termijnrekening aan met rentevoeten die voor een termijn van 1 jaar 3,65% intrest geeft. Dit is uiteraard al een flinke vooruitgang op de spaarrekening zelf waar ze maar 1,50% + 0,50% op geven. Uiteraard zoek ik naar een veilige manier van beleggen en de bank stelde me voor om mijn spaargeld op een dergelijke termijnrekening te plaatsen. Wat zijn jullie ervaringen met een termijnrekening? Totally "not done" of toch wel best interessant voor iemand die zijn geld niet zo direct in aandelen oid ziet omgezet worden? 


! Ook nu je nog niet al te veel domiciliëringen hebt, is het de moment om een overstap naar een andere bank te overwegen.
).
en opzoeken zal ik doen, maar het zal lang duren denk ik