Archief - Telenet triple play loont eindelijk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeroenrams

Legacy Member
Bron: http://blauridder.net/?p=387

Lang verwacht goed nieuws bij Telenet. Klanten (nieuwe en bestaande) die zowel vaste telefonie als internet bij Telenet hebben zullen voortaan kunnen genieten van een extra voordelige pakketprijs.
Concreet kost het pakket met ComfortNet (breedband light) plus Telenet FreePhone de ronde prijs van € 40. Wie kiest voor de combinatie van FreePhone met ExpressNet (10 Mbps) betaalt € 50. Tenslotte is er ook het zogenaamde Toppakket die FreePhone samen met ExpressNet Turbo (20 Mbps) tegen € 65 per maand brengt.
Met FreePhone kan men gratis bellen naar alle vaste lijnen, op weekdagen tussen 19 en 8 uur plus alle zater-, zon- en feestdagen. Het is ook mogelijk om 24/24 uur onbeperkt te bellen naar vaste binnenlandse lijnen, men betaalt gewoon € 5 extra.

Wie helemaal triple play gaat en ook nog de digitale televisie van Telenet erbij neemt of heeft en over een Digicorder beschikt krijgt de optie Flexview er gratis bovenop.

Iemand die weet of dit klopt? Ziet me er wel een interessante aanbieding uit.. Enkel vind ik het raar dat het niet in combinatie kan met Freephone 24, dat zou nog voordeliger zijn :)

Mr zappa

Legacy Member
zouden beter een extra voordelig pakket maken waar hun tv digitaal ook inzit, zouden er tenminste veel meer mensen toehappen ...

Kurobu

Legacy Member
idd, mijn pa wil ook die digitale tv nie nemen omdat het te duur is nog.
mijn zus heeft da nu in haar huis. en kvindt da nog tofzo.
kzie graag veel films ma ben nie zo stipt in terug bregen dus zou wel voordeliger uitkomen voor ik :p

chosen1

Legacy Member
wacht gwn nog met die digitale tv tot ze een digicorder aanbieden die echt in HD kwaliteit kan opnemen (wat deze niet kan, heb ik in test-aankoop gelezen) want als ge er nu 1 koopt moet ge binnenkort een nieuwe kopen als ze beginnen met in HD uit te zenden

Kowlier

Legacy Member
ik heb digitaal televisie gehad, maar slechts een maand (was gratis). anders is het iets te duur voor wat je maar krijgt. de filmzenders zenden heel de week zelfde films uit :/

GhO$T

Legacy Member
chosen1 zei:
wacht gwn nog met die digitale tv tot ze een digicorder aanbieden die echt in HD kwaliteit kan opnemen (wat deze niet kan, heb ik in test-aankoop gelezen) want als ge er nu 1 koopt moet ge binnenkort een nieuwe kopen als ze beginnen met in HD uit te zenden
Het ging niet voor de eerste jaren zijn zeker dat ze in België in HD gaan uitzenden? :unsure:

Nuja ben ook totaal geen voorstander van de 'digitale tv' zoals ze het nu aanbieden; we gaan dan ook zo lang mogelijk wachten om die brol in huis te halen (=als analoog verdwijnt binnen paar jaar), in de hoop dat het tegen dan geen zo'n brol meer is zoals nu.

GhO$T

Legacy Member
virtualdude zei:
Als je dan toch kritiek hebt mag je ook wel wat argumenten aanvoeren hoor.

Ik zie het als niks meer dan een lege doos met een mooie verpakking errond om de mensen toch maar aan te zetten om het aan te schaffen hoewel 90% momenteel niks van voordeel eruit haalt.

Uiteindelijk betaal je 250€ of meer (digicoder/digicorder) om gewoon hetzelfde te krijgen (oh ja en enkele posten extra die ze even daarvoor weggenomen hebben van de analoge kabel)

-extra beeldkwaliteit is niet merkbaar tenzij je een goede tft/plasma tv hebt
-uw dvd/video recorder mag je in de vuilbak smijten; het gecodeerde signaal kan je niet opnemen. Je zit dus direct vast aan die overpriced digicorder van telenet.
-verschillende tv's aansluiten mag je ook vergeten
-en dan zijn er nog die extra functies (programma's bekijken wanneer je wil, extra kanalen, nieuwe films bekijken on demand) waar er misschien wel interessante tussen zitten maar als je een paar van die functies neemt zit je direct met een abbo dat hopen geld kost voor maar een beetje extra functionaliteit.

Vrallie

Legacy Member
chosen1 zei:
wacht gwn nog met die digitale tv tot ze een digicorder aanbieden die echt in HD kwaliteit kan opnemen (wat deze niet kan, heb ik in test-aankoop gelezen) want als ge er nu 1 koopt moet ge binnenkort een nieuwe kopen als ze beginnen met in HD uit te zenden

Ja je moet vooral geloven wat ze in test aankoop schrijven, die 'binnenkort' mag je trouwens vervangen door 'binnen een aantal jaar'.


GhO$T zei:
-uw dvd/video recorder mag je in de vuilbak smijten; het gecodeerde signaal kan je niet opnemen. Je zit dus direct vast aan die overpriced digicorder van telenet.
-verschillende tv's aansluiten mag je ook vergeten

Je kan het wel opnemen hoor, alleen ben je verplicht om naar hetzelfde signaal te kijken (of je kan analoog naar iets anders kijken terwijl je opneemt)

GhO$T

Legacy Member
Vrallie zei:
Je kan het wel opnemen hoor, alleen ben je verplicht om naar hetzelfde signaal te kijken (of je kan analoog naar iets anders kijken terwijl je opneemt)
Ah ok wist ik niet, das al beter nieuws maar het blijft weer 'nieuwe technologie' waar je minder mee kan dan de oude... niet iets waar ik direct geld zou aan spenderen.

@hieronder
chosen1 zei:
gij weet blijkbaar nie wat test-aankoop is :p of wa voor dinge da die allemaal doen!
Testaankoop is ook niet heilig hoor.

chosen1

Legacy Member
Vrallie zei:
Ja je moet vooral geloven wat ze in test aankoop schrijven, die 'binnenkort' mag je trouwens vervangen door 'binnen een aantal jaar'.

gij weet blijkbaar nie wat test-aankoop is :p of wa voor dinge da die allemaal doen!

maxdevis

Legacy Member
chosen1 zei:
gij weet blijkbaar nie wat test-aankoop is :p of wa voor dinge da die allemaal doen!


als ik het goed heb is test-aankoop een profit-organisatie
...

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb al turbo, hun freephone en hun digitale tv. Ik ga eens bellen of ik die korting ook kan krijgen.

jeroenrams

Legacy Member
Kheb ergens anders gelezen dat die actie pas ergens in september zal ingaan. Als ik er in september nog niets van hoor of lees dan ga ik ook eens bellen of wij deze korting niet kunnen krijgen.

dJeez

Legacy Member
Weliswaar geen Telenet, maar wel iN.Di, hoewel dat quasi hetzelfde zou moeten zijn.
GhO$T zei:
-extra beeldkwaliteit is niet merkbaar tenzij je een goede tft/plasma tv hebt
Ook bij modale LCD TVs merk je een verschil. Zowel in positieve (meerendeel van de tijd) als in negatieve (soms, bij slecht signaal) zin. Het negatieve is dat je artifacts te zien kan krijgen bij een slecht signaal (of gewoon geen beeld - in het begin meer, de laatste tijd uiterst zelden nog gemerkt).

GhO$T zei:
-uw dvd/video recorder mag je in de vuilbak smijten; het gecodeerde signaal kan je niet opnemen. Je zit dus direct vast aan die overpriced digicorder van telenet.
Heh? Dat is dan toch een Telenet-only feature, bij iN.Di kan ik probleemloos de digitale kanalen opnemen.

Met de digicorder zou het probleem dat je naar het digitale kanaal moet blijven kijken ook opgelost moeten zijn (aangezien de recorder een aparte tuner heeft). Wel is het zo dat ik uit betrouwbare bron (installateur) heb vernomen dat bepaalde van de betaalde content - zoals vb. de films - niet op te nemen zou zijn, wat mij vrij logisch lijkt.

GhO$T zei:
-verschillende tv's aansluiten mag je ook vergeten
Bij een vriend zijn er 2 TVs (eentje in hun living, eentje bij hem op de kamer) op Telenet z'n digitale TV aangesloten, er waren in het begin wel problemen mee, maar die zijn opgelost. Sowieso is kabel beter dan ADSL wat dat betreft :p.

De rest (interactief) is niet beschikbaar op iN.Di, dus geen idee.

>P>Barney

Legacy Member
even terug ophalen.

Ik heb eergisteren gebeld en het was direct in orde. (hoewel het pas officieel vanaf 4 sept is).
Ik heb het standaard pak genomen (expresnet, freephone 24, mobile en flexview) Omdat flexview ook in de prijs zit, heb ik me direct een digicorder aangekocht ook. (Zonder flexview ben je niet veel met je digocorder).

chosen1

Legacy Member
zaffah zei:
Wat is die flexview eigenlijk?

pauzeren van tv en later verder kijken, in de programmagids gewoon een programma selecteren en 'opnemen' pakken zonder er verder iets aan te moeten doen enz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan