jeroenrams
Legacy Member
Bron: http://blauridder.net/?p=387
Lang verwacht goed nieuws bij Telenet. Klanten (nieuwe en bestaande) die zowel vaste telefonie als internet bij Telenet hebben zullen voortaan kunnen genieten van een extra voordelige pakketprijs.
Concreet kost het pakket met ComfortNet (breedband light) plus Telenet FreePhone de ronde prijs van € 40. Wie kiest voor de combinatie van FreePhone met ExpressNet (10 Mbps) betaalt € 50. Tenslotte is er ook het zogenaamde Toppakket die FreePhone samen met ExpressNet Turbo (20 Mbps) tegen € 65 per maand brengt.
Met FreePhone kan men gratis bellen naar alle vaste lijnen, op weekdagen tussen 19 en 8 uur plus alle zater-, zon- en feestdagen. Het is ook mogelijk om 24/24 uur onbeperkt te bellen naar vaste binnenlandse lijnen, men betaalt gewoon € 5 extra.
Wie helemaal triple play gaat en ook nog de digitale televisie van Telenet erbij neemt of heeft en over een Digicorder beschikt krijgt de optie Flexview er gratis bovenop.
Iemand die weet of dit klopt? Ziet me er wel een interessante aanbieding uit.. Enkel vind ik het raar dat het niet in combinatie kan met Freephone 24, dat zou nog voordeliger zijn
Lang verwacht goed nieuws bij Telenet. Klanten (nieuwe en bestaande) die zowel vaste telefonie als internet bij Telenet hebben zullen voortaan kunnen genieten van een extra voordelige pakketprijs.
Concreet kost het pakket met ComfortNet (breedband light) plus Telenet FreePhone de ronde prijs van € 40. Wie kiest voor de combinatie van FreePhone met ExpressNet (10 Mbps) betaalt € 50. Tenslotte is er ook het zogenaamde Toppakket die FreePhone samen met ExpressNet Turbo (20 Mbps) tegen € 65 per maand brengt.
Met FreePhone kan men gratis bellen naar alle vaste lijnen, op weekdagen tussen 19 en 8 uur plus alle zater-, zon- en feestdagen. Het is ook mogelijk om 24/24 uur onbeperkt te bellen naar vaste binnenlandse lijnen, men betaalt gewoon € 5 extra.
Wie helemaal triple play gaat en ook nog de digitale televisie van Telenet erbij neemt of heeft en over een Digicorder beschikt krijgt de optie Flexview er gratis bovenop.
Iemand die weet of dit klopt? Ziet me er wel een interessante aanbieding uit.. Enkel vind ik het raar dat het niet in combinatie kan met Freephone 24, dat zou nog voordeliger zijn


