boogje
Legacy Member
Laat me eerst duidelijk maken dat dit geen bash-topic is. Ik wou gewoon eventjes mijn verhaal doen omtrent Telenet digitale televisie :
Mijn moeder had op een jaarbeurs aan de stand van Telenet gevraagd of ze een prijs konden laten opmaken omdat mijn moeder zich afvroeg hoeveel digitale televisie nu zou kosten voor ons. Ze zei er uitdrukkelijk nog bij dat ze enkel documentatie wou, en ze was enkel geïnterreseerd in de prijs die ze moest betalen als we het zouden nemen. Ze schuiven haar een papier toe ( je kon niets lezen op het papier) en schreven ons adres op.Toen zei mijn moeder nog eens uitdrukkelijk dat ze gewoon informatie wou, en dat ze nu nog géén Digitale televisie wou, en waarsschijnlijk nooit niet. De verkoper zei dat ze zich geen zorgen hoefde te maken . Ze zouden documentatie ( info dus) en de prijs die we zouden moeten betalen indien we digitale televisie namen opsturen naar ons adres. Geen zorgen, gewoon wat boekjes...
Een paar dagen geleden bellen 2 mensen van Telenet aan en zeggen doodleuk : "Ja, we komen hier dus digitale televisie installeren." Vol ongeloof zei ik dat we dat niet eens wilden en we het eigenlijk maar een duur grapje vinden dat zijn geld totaal niet waard is. Ze checkten hun laptop, maar inderdaad: onze naam stond erin voor installatie. Ik heb hun vriendelijk weggestuurd en ze "zouden nog wel contact opnemen."
Godverdomme, ze doen er toch alles aan om te winnen van Belgacom blijkbaar. Wij vroegen om documentatie, ze hadden ons 3 maal gezegd dat het enkel om documentatie ging dat we zouden toekrijgen en dan staan ze daar voor uw deur met " we komen dat hier dus installeren.." en met zo'n intonatie van : "Ja, je weet wel: je wou toch digitale televisie?!". Is dat nu normaal?
Thanks,
Boogje
Mijn moeder had op een jaarbeurs aan de stand van Telenet gevraagd of ze een prijs konden laten opmaken omdat mijn moeder zich afvroeg hoeveel digitale televisie nu zou kosten voor ons. Ze zei er uitdrukkelijk nog bij dat ze enkel documentatie wou, en ze was enkel geïnterreseerd in de prijs die ze moest betalen als we het zouden nemen. Ze schuiven haar een papier toe ( je kon niets lezen op het papier) en schreven ons adres op.Toen zei mijn moeder nog eens uitdrukkelijk dat ze gewoon informatie wou, en dat ze nu nog géén Digitale televisie wou, en waarsschijnlijk nooit niet. De verkoper zei dat ze zich geen zorgen hoefde te maken . Ze zouden documentatie ( info dus) en de prijs die we zouden moeten betalen indien we digitale televisie namen opsturen naar ons adres. Geen zorgen, gewoon wat boekjes...
Een paar dagen geleden bellen 2 mensen van Telenet aan en zeggen doodleuk : "Ja, we komen hier dus digitale televisie installeren." Vol ongeloof zei ik dat we dat niet eens wilden en we het eigenlijk maar een duur grapje vinden dat zijn geld totaal niet waard is. Ze checkten hun laptop, maar inderdaad: onze naam stond erin voor installatie. Ik heb hun vriendelijk weggestuurd en ze "zouden nog wel contact opnemen."
Godverdomme, ze doen er toch alles aan om te winnen van Belgacom blijkbaar. Wij vroegen om documentatie, ze hadden ons 3 maal gezegd dat het enkel om documentatie ging dat we zouden toekrijgen en dan staan ze daar voor uw deur met " we komen dat hier dus installeren.." en met zo'n intonatie van : "Ja, je weet wel: je wou toch digitale televisie?!". Is dat nu normaal?

Thanks,
Boogje
