Archief - Telenet: leugenaars?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boogje

Legacy Member
Laat me eerst duidelijk maken dat dit geen bash-topic is. Ik wou gewoon eventjes mijn verhaal doen omtrent Telenet digitale televisie :

Mijn moeder had op een jaarbeurs aan de stand van Telenet gevraagd of ze een prijs konden laten opmaken omdat mijn moeder zich afvroeg hoeveel digitale televisie nu zou kosten voor ons. Ze zei er uitdrukkelijk nog bij dat ze enkel documentatie wou, en ze was enkel geïnterreseerd in de prijs die ze moest betalen als we het zouden nemen. Ze schuiven haar een papier toe ( je kon niets lezen op het papier) en schreven ons adres op.Toen zei mijn moeder nog eens uitdrukkelijk dat ze gewoon informatie wou, en dat ze nu nog géén Digitale televisie wou, en waarsschijnlijk nooit niet. De verkoper zei dat ze zich geen zorgen hoefde te maken . Ze zouden documentatie ( info dus) en de prijs die we zouden moeten betalen indien we digitale televisie namen opsturen naar ons adres. Geen zorgen, gewoon wat boekjes...

Een paar dagen geleden bellen 2 mensen van Telenet aan en zeggen doodleuk : "Ja, we komen hier dus digitale televisie installeren." Vol ongeloof zei ik dat we dat niet eens wilden en we het eigenlijk maar een duur grapje vinden dat zijn geld totaal niet waard is. Ze checkten hun laptop, maar inderdaad: onze naam stond erin voor installatie. Ik heb hun vriendelijk weggestuurd en ze "zouden nog wel contact opnemen."

Godverdomme, ze doen er toch alles aan om te winnen van Belgacom blijkbaar. Wij vroegen om documentatie, ze hadden ons 3 maal gezegd dat het enkel om documentatie ging dat we zouden toekrijgen en dan staan ze daar voor uw deur met " we komen dat hier dus installeren.." en met zo'n intonatie van : "Ja, je weet wel: je wou toch digitale televisie?!". Is dat nu normaal? :wtf:

Thanks,

Boogje

Stancke

Legacy Member
Hebben we ook gehad

Aangetekende brief verstuurd en er nooit meer iets van gehoord:)

bmaes

Legacy Member
Ik denk dat ze dat vooral doen voor mensen die redeneren van: 'agh, ze zijn hier nu toch. ga je gang maar'

nTFs

Legacy Member
Normaal is dat niet maar omdat jij er niet intrapt zijn er natuurlijk wel anderen die het wel laten doen en daar rekenen ze op.

Cycloon

Legacy Member
Die verkopers worden altijd door een externe firma geleverd. Die mannen krijgen ook nog eens een % op elke nieuwe klant die ze aanbrengen, en ze moeten ook x aantal klanten weten te verwerven per week voor hun firma. Mijn neef heeft ook ooit zo'n job gedaan, en dan doen die verkopers wel eens van die vuile dingen in de hoop dat de persoon er toch op ingaat.

Lord Seth

Legacy Member
Ik denk niet dat Telenet leugenaars zijn, ze vergeten gewoon een paar dingen te zeggen als ze verhuren/verkopen/reclame maken.

Guard

Legacy Member
je moet dit niet steeds op telenet afschuiven.

veel van hun verkopers worden betaald op hoeveel mensen ze klant kunnen maken (extra premie), hij zal u moeder er gewoon opgezet hebben voor wat meer opt einde van de maand te hebben.

dusja, telenet is niet echt de schuldige, maar die verkoper die met je moeder sprak

zotteluc

Legacy Member
Guard zei:
je moet dit niet steeds op telenet afschuiven.

veel van hun verkopers worden betaald op hoeveel mensen ze klant kunnen maken (extra premie), hij zal u moeder er gewoon opgezet hebben voor wat meer opt einde van de maand te hebben.

dusja, telenet is niet echt de schuldige, maar die verkoper die met je moeder sprak

lol :niceone:

wie draagt de eindverantwoordelijkheid voor wat een verkoper (van telenet) in naam (van telenet) op een stand (van telenet) doet?

euhm ff denken

telenet mss?

maar nee, die zullen we de schuld niet geven :ironic:

Jayvie

Legacy Member
Tja, eens bellen naar klantendienst ofzo om daar klacht over te geven, en als dat niet volgens de regels van TN is gebeurd, dan zal die persoon wel een aanmaning of dergelijke krijgen.

Boddah

Legacy Member
Ja, dat vind ik ook maar zever. Telenet is de opdrachtgever en draagt de verantwoordelijkheid. Als zij met slechte verkopers werken is dat hun probleem en moeten ze dat oplossen.

Elwood: I took the liberty of bullshitting you.
Jake: You lied to me.
Elwood: Wasn't lies, it was just... bullshit.

GhO$T

Legacy Member
Je moet dan ook nooit je gegevens doorgeven aan zo'n mannen, je kan zo al voorspellen dat ze die enkel gaan gebruiken om u lastig te vallen.

Het gaat om standaard prijzen die ze terplekke op 30 seconden kunnen nakijken moesten ze willen. Waarschijnlijk kennen ze die zelfs vanbuiten.

switchblade

Legacy Member
zotteluc zei:
lol :niceone:

wie draagt de eindverantwoordelijkheid voor wat een verkoper (van telenet) in naam (van telenet) op een stand (van telenet) doet?

euhm ff denken

telenet mss?

maar nee, die zullen we de schuld niet geven :ironic:

een telenet verkoper (verdeler) krijgt sancties indien ze verkeerde info geven/abbo's aansmeren aan klanten die dit niet willen :)

en ja, de verantwoordelijkheid ligt bij de verkoper in kwestie, het is de verkoper die het abbonement aansmeerde.
de reden waarom hij/zij dit doet, is een andere zaak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan