Wover
Legacy Member
tb-303 zei:Wel sorry hoor maar ik betaal misschien wel meer maar wil niet afhankelijk zijn van "hoe ver ik woon van en centrale" , ik heb 1.2 mb/s download en doe het niet meer voor minder, dus vanaf dat uwen dommel deze domme belg kan overtuigen met wijn snelheid, gelijk waar ik woon dan zal ik u misschien kunnen volgen....
Ik ga min of meer mee in uw redenering, maar het probleem is dat je dat niet meer kan testen.
Vroeger had je verschillende sites die op basis van uw telefoonnummer de afstand tot de centrale berekenen en u dan de max snelheid geven, maar nu vind ik die niet meer terug. Enkel edpnet heeft nu zoiets maar dat geeft enkel aan of uw lijn ADSL of ADSL2 ready is...

, kzou je router resetten naar de factory setting, paswoordje op zetten en mac filtertje gebruiken.


