Retro.Johnson
Legacy Member
Wist niet goed waar ik het kon zetten, dus doe het maar hier. Sinds wanneer is het mogelijk om gewoon es te bellen naar Telenet om te vragen of dat die uw telemeter es op 0 zetten ?
Een kennis doet da blijkbaar vanaf dat hij over zijn download limiet zit, en binnen de 5 minuten heeft hij weer broadband...
Betaalt ge daar dan een extra voor, of is da ni de gewoonte dat da gedaan wordt ?
Een kennis doet da blijkbaar vanaf dat hij over zijn download limiet zit, en binnen de 5 minuten heeft hij weer broadband...
Betaalt ge daar dan een extra voor, of is da ni de gewoonte dat da gedaan wordt ?

Moeten daarvoor naar een speciale dienst bellen en de kans dat die dat gaan doen is 1 op 1 miljoen ofzo 

