Archief - Telemeter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Retro.Johnson

Legacy Member
Wist niet goed waar ik het kon zetten, dus doe het maar hier. Sinds wanneer is het mogelijk om gewoon es te bellen naar Telenet om te vragen of dat die uw telemeter es op 0 zetten ?

Een kennis doet da blijkbaar vanaf dat hij over zijn download limiet zit, en binnen de 5 minuten heeft hij weer broadband...

Betaalt ge daar dan een extra voor, of is da ni de gewoonte dat da gedaan wordt ?

GhO$T

Legacy Member
Denk dat uw kennis beetje aan het zeveren is. Telenet verdient veel te veel aan z'n volumeblokken om zomaar telemeter-resets uit te delen.

1x zal dat misschien lukken, als je zegt dat uw meter niet klopt of dat er problemen zijn ofzo, maar daarna zal je gegarandeerd bot vangen.

Cind3r^

Legacy Member
volumeblokken bijkopen gaat u zowiezo veel geld kosten

als iedereen gewoon moest bellen om je telemeter op 0 te zetten..

zaffah

Legacy Member
of hij kent iemand die daar werkt? :p

neh, geloof u vriend niet

FLT

Legacy Member
Ofwel is u maat goed uit zijn nek aan het kletsen ofwel koopt die gast gewoon volumeblokken bij. Andere mogelijkheid is er niet.

Avenger 2.0

Legacy Member
You wish. Toen ik nog bij telenet was wouden ze de telemeter nog niet resetten toen ze zelf een fout gemaakt hadden (nachtsurfen was dubbel aangerekend ipv helft). Ik moest maar blokken bijkopen en als er genoeg klachten kwamen zouden ze het eens voorleggen op een vergadering (wat natuurlijk nooit is gebeurd).

Zorba

Legacy Member
Helpdesk kan de telemeter niet meer resetten :) Moeten daarvoor naar een speciale dienst bellen en de kans dat die dat gaan doen is 1 op 1 miljoen ofzo :p

XPlosiv

Legacy Member
Als u volumeblokken op zijn en je gaat over je limiet. Heb je dan smallband tot aan de reset? Of kan je toch nog bijbetalen. :x

GhO$T

Legacy Member
Als u volumeblokken er ook door zitten, heb je opnieuw de keuze smallband ofwel een nog duurder tarief dat per megabyte aanrekent dacht ik.

Robinvv

Legacy Member
Poenanie zei:
www.tik.be
en
www.overstappen.be

Laat je niet bedriegen door telenet en belgacom , de situatie van het internet in belgïe MOET veranderen !


IDD!
Dommel!
Al één jaar en 6 maanden niet méér afgeript :D

Maar Belgen zijn DOM op dat vlak. Nederlanders niet.
en wij maar lachen met de Nederlanders...:ironic:

[BAT]krikke

Legacy Member
hehe robinvv,
k vind het persoonlijk wel komisch hoe ge volop kritiek zit te spuien op hetzelfde telenet dat u hier van een gratis gamesforum voorziet (waar telenet klanten eigenlijk gedeeltelijk voor betalen)

wie is wie dan aan het afrippen op dit moment :naughty:

maar idd: telenet = overpriced en helpdeskservice is ook niet geweldig.
gelukkig wel vriendelijke techniekers :bow:

Betelgeuze

Legacy Member
Terwijl da files steeds groter worden(demo op games.telenet kan al enkele gig zijn) gaan de download limiet nooit omhoog bij telenet.
Technologie gaat vooruit, internet evolueer en files worden steeds groter, toch heeft telenet al meer dan 5 jaar de zelfde limiet, ze zouden beter mee evolueren want anders is dat binnen een paar jaar niet meer te doen.

Een mooi vb is dat mensen tegenwoordig minder naar afbeeldingen zoeken op google, maar eerder naar filmpjes zoeken op video.google of youtube. Wij moeten dan echt al gaan opletten da ge de door uw maand geraakt.

BioNiC

Legacy Member
Ik had es problemen met m'n modem (verbinding die constant uitviel). Zelf proberen op te lossen door oa. de modem ff uit te trekken maar het probleem bleef zich voordoen.

Dan maar gebeld naar de helpdesk met dat stom antwoordapparaat. Ik geraakte door de verbindingstest en kreeg te horen dat het een softwareprobleem was (yeah right). Ik kon bellen naar een betalend nummer indien ik meer hulp wenste. *zucht*

Blijkbaar is dit veranderd tegenover vroeger? Nuja dan maar gebeld naar dat nieuw nummer.

Vriendelijke kerel aan de lijn, mooi m'n probleem uitgelegd en hij zei dat ik m'n modem minimum een halve minuut moest unpluggen en dat m'n verbinding dan wel terug ging werken. Zo gezegd zo gedaan en rara internet werkte terug.

Achteraf gezien dat die kerel ook m'n telemeter had gereset. Vond ik wel nice ervan:)

Mss zo es proberen? :p

Wover

Legacy Member
Betelgeuze zei:
Terwijl da files steeds groter worden(demo op games.telenet kan al enkele gig zijn) gaan de download limiet nooit omhoog bij telenet.
Technologie gaat vooruit, internet evolueer en files worden steeds groter, toch heeft telenet al meer dan 5 jaar de zelfde limiet, ze zouden beter mee evolueren want anders is dat binnen een paar jaar niet meer te doen.

Straf, bij mij is er nochtans 2GB bijgekomen sinds een paar maanden :ironic:

Da's een verhoging met 20%, ook al lijkt het niet veel.

Maar om echt een prijs-kwaliteit gezien een echt mooi product te zijn zouden ze minstens een limiet van 20GB moeten hebben.

Ik blijf er wel bij dat normale internetgebruikers, laat ons zeggen 90% van de telenetklanten, geen last zal hebben van de limieten.

12GB is toch redelijk veel. Daar kan je 300 filmpjes, 1000 MP3's, 1000 foto's mee bekijken en dan heb je nog een gig om gewoon rond te surfen en te uploaden.

[BAT]krikke

Legacy Member
die 12 GB is niet ineens 20% meer, het is gewoon de vroegere upload- en downloadlimiet die nu niet meer gescheiden is
dat is ook een goede verandering hoor, maar het is geen volume verhoging...

tb-303

Legacy Member
Robinvv zei:
IDD!
Dommel!
Al één jaar en 6 maanden niet méér afgeript :D

Maar Belgen zijn DOM op dat vlak. Nederlanders niet.
en wij maar lachen met de Nederlanders...:ironic:

Merci om iedere telenet gebruiker hier dom te noemen, zou wel eens willen relativeren, ik heb een kameraad die niet zon goede verbinding geeft met dommel.

Alez is te zeggen, ze valt niet weg of zo maar ie haalt max 300-ish kbps download, en bij dommel zeggen ze dat het is omdat ie redelijk ver van dichtse centrale woont.

Wel sorry hoor maar ik betaal misschien wel meer maar wil niet afhankelijk zijn van "hoe ver ik woon van en centrale" , ik heb 1.2 mb/s download en doe het niet meer voor minder, dus vanaf dat uwen dommel deze domme belg kan overtuigen met wijn snelheid, gelijk waar ik woon dan zal ik u misschien kunnen volgen....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan