Archief - Telemeter acting funny

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
Mijn telemeter doet raar! Ik heb normaal 12 gig basisvolume, nu krijg ik een herrinering dat ik er bijna overzit. Ik check men meter en ik zit aan 11gig, maar mijn totaal staat op 22 gig.

http://users.pandora.be/xreaverx/Afbeelding 1.png

Wat ik nu raar vind is dat er bij uitbreiding 10 gig staat en dat het me niks kost? Moest ik 10 gig extra hebben zou ik nu toch geen herrinering krijgen?

http://users.pandora.be/xreaverx/Afbeelding 2.png

Volgens deze afbeelding heb ik ook helemaal geen extra blokken.

Mijn produkt is expressnet trouwens (recent overgeschakeld van die oude benaming omdat ik dan twee Ip adressen heb, kan dit daaraan liggen?)

Morgen word mijn meter wel gereset.

@mods moest dit verkeerd staan, sorry!

Slayerbe

Legacy Member
als een mogelijk half dagje smallband niet erg is: ga ervoor :D
kdenk niet dat ze zullen aangerekend worden

vinteg

Legacy Member
kzeg het. mijne meter heeft de laatste 5 maand nimeer gewerkt tot enkelle weken terug

Party

Legacy Member
van den 31ste op den 1ste van oktober lag de meter ook plat, toch wel een vlotte 85gig kunnen downloaden bovenop men limiet :D en toen hij terug online kwam telde hij het erbij lol dat was een brede smalband dan :D
Als je toch aan je reset gaat komen kan je beter vollop downloaded als de telemeter ff platligt.

vinteg

Legacy Member
mmm. hier zou men meter vandaag gereset worden (maand is voorbij) echter wat doet hij als ik bij details ga kijken? hij telt er gewoon een extra maand bij en men meter is ni gereset....
typische fuckup van telnet

jarco

Legacy Member
even bellen en zeggen dat er wat scheeld. Ze lossen het wel op

passero

Legacy Member
och.. ik heb ook al een week of 4 dat ik constant op 0mb sta :) downloaden voor zot eigenlijk voor de moment ;)

128MB

Legacy Member
Kun je telemeters aftappen gelijk de elektriciteit voor de kwh-meter af te tappen? :p

Slayerbe

Legacy Member
als je er in slaagt het mac adres te veranderen van je modem (niet van je pc) naar die van een ander geregistreerd mac adres bij telenet kan je volgens mij op hun telemeter downloaden.

voor de rest denk ik niet dat er een manier is :p
je moet je modem dan ook gaan modden en je uitgeven voor iemand anders: illegaal dus

belgianreaver

Legacy Member
heb nog meer dan 3 gig over en wordt morgen gereset Laat maar starten die farcry download!

Zir0h

Legacy Member
vinteg zei:
kzeg het. mijne meter heeft de laatste 5 maand nimeer gewerkt tot enkelle weken terug

Hier ook, nu heb ik wel moeite om binnen mijn limiet van 35gb te blijven. :D

hatetn

Legacy Member
lol nu telt em te weinig met nachttarrief
ene keer telt em gewoon nu is het 1gig = 50mb
als da geen nachttarief is:love:

Zelete

Legacy Member
Slayerbe zei:
als je er in slaagt het mac adres te veranderen van je modem (niet van je pc) naar die van een ander geregistreerd mac adres bij telenet kan je volgens mij op hun telemeter downloaden.

voor de rest denk ik niet dat er een manier is :p
je moet je modem dan ook gaan modden en je uitgeven voor iemand anders: illegaal dus
Wardriving is prolly makkelijker :woohoo:

Vordesh

Legacy Member
Wa ge ook doet => geen mail sturen
Khad zelfde probleem voor, kstuur mail .. en onmiddelijk na 3 weken (:doh:) krijg ik antwoord da ze geen problemen zien ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan