syndrom
Legacy Member
Mijn telemeter doet raar! Ik heb normaal 12 gig basisvolume, nu krijg ik een herrinering dat ik er bijna overzit. Ik check men meter en ik zit aan 11gig, maar mijn totaal staat op 22 gig.
http://users.pandora.be/xreaverx/Afbeelding 1.png
Wat ik nu raar vind is dat er bij uitbreiding 10 gig staat en dat het me niks kost? Moest ik 10 gig extra hebben zou ik nu toch geen herrinering krijgen?
http://users.pandora.be/xreaverx/Afbeelding 2.png
Volgens deze afbeelding heb ik ook helemaal geen extra blokken.
Mijn produkt is expressnet trouwens (recent overgeschakeld van die oude benaming omdat ik dan twee Ip adressen heb, kan dit daaraan liggen?)
Morgen word mijn meter wel gereset.
@mods moest dit verkeerd staan, sorry!
http://users.pandora.be/xreaverx/Afbeelding 1.png
Wat ik nu raar vind is dat er bij uitbreiding 10 gig staat en dat het me niks kost? Moest ik 10 gig extra hebben zou ik nu toch geen herrinering krijgen?
http://users.pandora.be/xreaverx/Afbeelding 2.png
Volgens deze afbeelding heb ik ook helemaal geen extra blokken.
Mijn produkt is expressnet trouwens (recent overgeschakeld van die oude benaming omdat ik dan twee Ip adressen heb, kan dit daaraan liggen?)
Morgen word mijn meter wel gereset.
@mods moest dit verkeerd staan, sorry!


downloaden voor zot eigenlijk voor de moment 


