Archief - "striemen"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dirty_Col

Legacy Member
Kheb sinds een paar weken striemen op mijn linkerbovenarm, geen idee hoe het komt :wtf: kheb een tijdje geleden wel 2 verhuizen gedaan, ganse dagen met kasten en dozen zeulen etc... zou het daardoor kunnen komen? Kbetwijfel het een beetje ma gow :p

Tha_nOn

Legacy Member
Le Roy Landis zei:
striemen krijgt ge dus wel als ge te zwaar wordt hoor.
ge moest eens weten hoeveel mensen met zwaarlijvigheid last hebben van striemen.

het kan ook niet anders ... want fel aankomen of fel afvallen brengt niet zelden striemen met zich mee. Vel rekt dan ook het meest uit door lichaamsvet te kweken (naast het groeien in de puberteit).

striemen kunt ge krijgen door snel veel aan te komen

maar striemen kunt ge ook krijgen als ge gaat trainen en uw schouders zetten zich nogal rap uit (bevoorbeeld)
ge moest eens weten hoeveel mensen zonder zwaarlijvigheid last hebben van striemen

anyway ik denk niet dat al die mensen die hier komen zeggen zijn dat ze striemen hebben zwaarlijvig zijn ze

(op oudere leeftijd striemen bijkweken zal wss alleen van verdikken of zwangerschap zijn ja of eventueel uw lichaam laten uitdeinen door te trainen)

coap

Legacy Member
had da ook en dan op dieet gegaan en nu zijn ze zo goed als onzichtbaar :)

democracy02

Legacy Member
ik ben niet dik en heb striemen op rug van te hangen op stoelen :bow:

Sir. K

Legacy Member
Kheb da ook op mijn rug en zijkant van been/bil...
aan mijn been/bil is da nu nie zo erg, ma op mijn rug zijn da toch ook serieuze striemen. nuja nix aan te doen. tis nie da mensen u scheef gaan bekijken omda ge da hebt ofzo...

Zonnestraal

Legacy Member
ik heb er een paar aan de buitenkant van m'n heupen, ik heb lang gedacht dat het de print was van mijn onderbroek ofzo :p

YellinD

Legacy Member
ik heb ook striemen omdat ik zo dik ben geweest... 1 op mijn linker bovenarm en aan mijn liezen... die op mijn arm is amper zichtbaar, die aan mijn liezen meer maar ja, wie gaat er nu in mijn liezen kijken om te zien of ik striemloos ben... :)

Heb ze al jaren, ben sindsdien 1/6 van gewicht kwijtgeraakt maar ze zijn er nog steeds... ach ja

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
ik heb da onder mijn oksel ongeveer 3 weken .... nen paarsen van te powertrainen... zal dus wss nimeer al te snel weggaan blijkbaar?

gamer1

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=- zei:
ik heb da onder mijn oksel ongeveer 3 weken .... nen paarsen van te powertrainen... zal dus wss nimeer al te snel weggaan blijkbaar?

Zoals ik het hier heb begrepen zullen ze niet meer weggaan. Mss we minder zichtbaar worden (wit worde), maar niet verdwijnen.

Sir. K

Legacy Member
gamer1 zei:
Zoals ik het hier heb begrepen zullen ze niet meer weggaan. Mss we minder zichtbaar worden (wit worde), maar niet verdwijnen.

idd...

eerst zijn ze paars en stilletjesaan worden ze meer en meer huidskleur. Maar de striemen zelf die blijven normaal gezien wel.

Hmgrwngd

Legacy Member
Ik dacht dat striemen afkomstig waren van zweepslagen toegediend door een SM-meesteres?

In that case; nope; geen last van striemen hier... :sop:

sparco

Legacy Member
Ik heb dat ook enorm hard op men rug. Op het CLB zeiden ze dat ik minder rood vlees moest eten, maar aangezien ik helemaal geen vlees eet weet ik niet of deze uitspraak klopt ...

ElBramo

Legacy Member
Ik ben 1m76 ofzo en ik weeg 56kg en ik heb da ook maar dan op mijn benen... En het schijnt dat da van te groeien is :) Ook wel eigenaardig, mr het is niet echt littekenweefsel ...

smg_phoenix

Legacy Member
Op mijn rug een beetje...
oorzaak :
Onaangename aanraking met een prikkeldraad.
Elektriciteit -> huid zet uit

:(

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik heb dat ook, op mijn armen, dijen en rug. Op mijn armen zie je ze echter niet meer, op mijn dijen nog wel. Op mijn rug geen idee eigenlijk :p

R2man

Legacy Member
veur miech ein striem , medam.

-geht et zo menne jong , moet het in è zakske?

ca va , ca va.

-bedank en merci hé
....

-bedank en merci

-geht et zo?

*deur dicht*

Mandes

Legacy Member
vur mich draai strieme mèt crème fraiche, ein bleur patéke en e crème glacéke.
Ooh ja, zje mooch het allemoawl in e filléke stoppe.
drai euro vaifenneugentich mene jong.
Bedank en merci ! eh
geht et zo ?
jaja cava
de gruutjes oan oere pa eh mn menke.
zal ich duun
bedank en merci, en nog ene sjoone zondoag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan