Defees
Legacy Member
Greetz
nu ik ben zwaarlijvig, maar nu zo erg is het niet ... maar ik heb wel striemen, onder mijn linker oksel nog al veel op mijn zij en dan aan bijde "heupen" zal ik maar zeggen heb ik er een 6 tal langs beide kanten die vrij groot zijn.
Nu vraag ik mij af... zijn daar zalfkes voor om die te genezen, want dat is toch gewoon gescheurde huid ni?... ?
nu ik ben zwaarlijvig, maar nu zo erg is het niet ... maar ik heb wel striemen, onder mijn linker oksel nog al veel op mijn zij en dan aan bijde "heupen" zal ik maar zeggen heb ik er een 6 tal langs beide kanten die vrij groot zijn.
Nu vraag ik mij af... zijn daar zalfkes voor om die te genezen, want dat is toch gewoon gescheurde huid ni?... ?
), da zorgt ervoor dat die striemen rapper een witte (soms wa peralachtige) kleur krijgen



