Oldskooler
Legacy Member
De enige straling die ge hebt, is de electro-magnetische. Die is opzich onschadelijk.
Wat wel aangeraden wordt, is dat je alle toestellen voor het slapen gaan uittrekt, dus ook niet in stand by modus laten staan. Want die straling kan dan wel degelijk uw slaap beïnvloeden. Maar ja, velen doen dat toch niet, en dood zal je er niet van gaan.
Hoogspanningskabels zijn pas schadelijk, die hun magnetisch veld is zo sterk dat je er ziek van kan worden.
Wat wel aangeraden wordt, is dat je alle toestellen voor het slapen gaan uittrekt, dus ook niet in stand by modus laten staan. Want die straling kan dan wel degelijk uw slaap beïnvloeden. Maar ja, velen doen dat toch niet, en dood zal je er niet van gaan.
Hoogspanningskabels zijn pas schadelijk, die hun magnetisch veld is zo sterk dat je er ziek van kan worden.




dan zou da allemaal nie te koop zijn
