Archief - Straling Xbox360 en PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

josuwa

Legacy Member
Hoi mensen :]

Mijn moederke en ik ware dus aant prate da zij moest stoppe me roken, en zeij zegt van: 'Ja als wij uwe Xbox360 weghalen en uwe PC, zou gij da leuk vinde?'. Ik zeg dan da ik van game ni doodga en opeens zegt ze da er in mijn kamer wel ongelooflijk veel straling is :wtf:. Nu zou ik gewoon willen weten of dat klopt, ik geloof er niet veel van maarja, dus mijn kamer is redelijk klein ma er draait wel héél vaak een PC en/of Xbox360, is da dan schadelijk ofzo?

Greets,
Josuwa

switchblade

Legacy Member
te zien denk ik, als beide met crt schermen werken dan zit je wss wel met wat stralen ja :p
maar indien je met 'platte' schermen werkt, dan denk ik dat jouw vermoeden klopt :p

Tremium

Legacy Member
switchblade zei:
te zien denk ik, als beide met crt schermen werken dan zit je wss wel met wat stralen ja :p
maar indien je met 'platte' schermen werkt, dan denk ik dat jouw vermoeden klopt :p

een grote hoeveelheid straling? ^^

josuwa

Legacy Member
Ja, mijn TV is zo ne bungalow en mijn PCscherm ook, ma die TV staat eig echt niet zo veel op :]

Ontsnapt straling niet langs mijn open raam?

switchblade

Legacy Member
Tremium zei:
een grote hoeveelheid straling? ^^

mja groot... :D
het is ni dat hij met een mini-tsjernobyl in zijn kamer zit he :p
maar een crt zendt toch wel veel meer stralen uit dan de rest, en dat is wss waar zijn moeder het over heeft

tgc_9012

Legacy Member
Zeg tegen u moeder da haar sigaretten ook straling uitzenden (wel nie zoveel ma bon).

Stimpy

Legacy Member
lol roken is echt wel véél schadelijker
straling is er overal toch al, gsm, wireless, microgolven, radio :crazy:
op een schermke meer of minder komt het nu ni aan
op een sigaret meer of minder wel (in huis)

Karre

Legacy Member
Is er ook straling bij LCD schermen? :p Achja zo schadelijk zal het wel niet zijn anders zouden ze er al een oplossing voor gezocht hebben :p.

Sephiroth

Legacy Member
kheb daar eens wa over opgezocht en tschijnt da de straling uit een crt monitor veel heviger is aan de zijkant dan aan de voorkant
dus nie aan de zijkant van een crt zitten :p
ma dan is het nog verwaarloosbaar, ge gaat daar niks van merken tenzij ge er 80 jaar nonstop voor zit ofzo
lcd monitors zenden geen straling uit

Cycloon

Legacy Member
Licht = Straling :unsure:

Wi-Fi = Straling

GSM = Straling

En ga zo maar door, er is zelf van nature uit een deel radioactieve straling rond ons (denk nu niet dat wij echt geen schadelijke straling opvangen).

Anyway, CRT's, TFT's, Plasma's, Xbox360 (ok deze is een lastig geval :P), w/e zijn totaal harmless voor je lichaam.

Gentille

Legacy Member
Het kan goed zijn dat het straling aangeeft maar ik denk niet dat die stralingen schadelijk zijn voor de mens of voor het menselijk lichaam. Anders zouden we daar wel al lang iets van gehoord hebben.
GSM's waren ook schadelijk, dan weer niet, dan weer wel.

boogje

Legacy Member
Zeg tegen uw ma dat ze haar microgolfoven dan ook maar buitengooit, haar GSM ook en dat ze haar goesting doet. Wil je uw moeder echt laten doen stoppen met roken moet je op haar gevoelens inspelen. Zeg dat je niet wilt dat je binnen 10 jaar haar graf moet bezoeken en je niet door het leven wilt gaan als twintiger zonder moeder. Overdrijf maar wat hé, this voor een goed doel.

metaphore

Legacy Member
God_Of_Death zei:
:rofl:, 'k vond dit wel grappig

ik ook :D

Overal is straling, het feit da gij in u kamer met ne gps kunt werken wilt zeggen dat er golven van die satteliet tot bij u binnen komen, zelfde voor radio, tv via satteliet of antenne, zelfs zonlicht is straling hé (en wss zelfs schadelijker dan hetgeen uwe xbox en shit produceert)

Maar da doet geen schade aan u lichaam, enkel dingen zoals uv-straling, radio actieve straling etc
Anders zoudt ge het wel merken :) dan zou da allemaal nie te koop zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan