Archief - stikkingsangst?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Eens aan het lachen toen ik juist dronk, ik heb ook een paar seconden geen lucht gekregen, ik heb het toen uitgehoest en dat was nog redelijk veel dat eruit kwam :p

Rage

Legacy Member
ooit eens een schijf appel in men keel gehad toen ik klein was, khad zo 1/4 stukje appel gekregen om op te knabbelen, 't varken in mij besliste om het hele stuk in men mond te rammen om het dan, idioot als ik ben, in te ademen in plaats van te slikken. Buurman was juist in de buurt om dat stuk appel dat in men strot zat eruit te peuteren. Die heeft eigenlijk men leven gered moest ge het zo bekijken.

Easter~Egg

Legacy Member
Ooit eens een koppel gekend, ze waren diezlfde dag getrouwd en s'avonds op het feest is die vent gestikt in een frietje, hij was dood.

*trust*

Legacy Member
Ik heb zeker en vast stikkingsangst

==>toen ik 12jaar was hebben ze een bronchoscopie gedaan bij, dus met een buis in uw longen gaan kijken wat er scheelt, en ik sliep niet...
das is dus nen darm van +-1cm doorsnede en ze schuiven dat stilletje via uw mond, keel, naar u longen en onderweg verdoven ze dat allemaal, met het gevolg dat ge na 10min niet meer voelt dat ge ademt :cry:
Kheb toen half liggen roepen en stampen omdat ik echt aant stikke was :'(
ik kreeg echt amper lucht...
dit was echt een traumaervaring voor mij tot op heden :sad:

sindsdien eet ik alles in kleine stukjes, slik ik amper pillen (gwn uit schrik),...

GenesisX

Legacy Member
Ik slik zoiezo geen pillen, nog nooit gedaan in feite. :D (Ook geen siroop enzo)

Dit geheel terzijde van het topic :unsure:

metaphore

Legacy Member
Easter~Egg zei:
Ooit eens een koppel gekend, ze waren diezlfde dag getrouwd en s'avonds op het feest is die vent gestikt in een frietje, hij was dood.

en die mensen op da feest doen gewoon nix ofwa? :s

Fire-D

Legacy Member
Easter~Egg zei:
Ooit eens een koppel gekend, ze waren diezlfde dag getrouwd en s'avonds op het feest is die vent gestikt in een frietje, hij was dood.

Lol, als get zo bekijkt heeft die vent eigenlijk wel geluk gehad :lol: :D


OT: ik heb wel af en toe eens als ik moet lachen terwijl ik aan het drinken ben dat mijn drinken door mijn neus komt.. Wel grappige situaties als ge die na een tijdje terug bovenhaalt :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan