Ik heb zeker en vast stikkingsangst
==>toen ik 12jaar was hebben ze een bronchoscopie gedaan bij, dus met een buis in uw longen gaan kijken wat er scheelt, en ik sliep niet...
das is dus nen darm van +-1cm doorsnede en ze schuiven dat stilletje via uw mond, keel, naar u longen en onderweg verdoven ze dat allemaal, met het gevolg dat ge na 10min niet meer voelt dat ge ademt
Kheb toen half liggen roepen en stampen omdat ik echt aant stikke was :'(
ik kreeg echt amper lucht...
dit was echt een traumaervaring voor mij tot op heden

ad:
sindsdien eet ik alles in kleine stukjes, slik ik amper pillen (gwn uit schrik),...