Archief - Sterke plug

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VinceFeet

Legacy Member
Da*Frenkman zei:
daar dacht ik ook al aan, maar dan moet hij opletten met een wisselende belasting
als die heen een weer beweegt en daar gaat mss wel eens iemand aan hangen, op 60kg zou ik niet rekenen ;)

Ga alstublieft nooit aan zo'n zak hangen. Zo heb ik een keer het ganse plafond op m'n kamer naar beneden gehaald (eigenlijk niet grappig aangezien ik er best erg aan toe was...).

DaMob

Legacy Member
Zij maar zeker dat zo'n chemisch anker sterk is, heb er als vakantiejob in de bouw eens mee moeten werken en je kon er na een half uur (eerst wat hard laten worden natuurlijk) al meer als 100kg aan hangen

metaphore

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ga alstublieft nooit aan zo'n zak hangen. Zo heb ik een keer het ganse plafond op m'n kamer naar beneden gehaald (eigenlijk niet grappig aangezien ik er best erg aan toe was...).

sorry maar ik schoot spontaan in de lach :)

moet wel grappig zicht zijn ^^

klennepette

Legacy Member
betonplug
gaatje boren, vastdraaien en ge kunt er nen boksbal aanhange :p

makkelijk te vinden in elke doe het zelf zaak.

[TFT]Poky

Legacy Member
ok bedankt vor de hulp ik ga is achter betonplug of chemisch anker gaan zien.

En vince feet waarom zijde gij aan bokszak gaan hangen? :)

VinceFeet

Legacy Member
[TFT]Poky;8099224 zei:
ok bedankt vor de hulp ik ga is achter betonplug of chemisch anker gaan zien.

En vince feet waarom zijde gij aan bokszak gaan hangen? :)

Ik had ne coole move gezien in American Ninja 5 en ik wou die is zelf ook wel is ne keer proberen... :unsure:

VinceFeet

Legacy Member
weiqin zei:
n/o ... maar ...



:rofl: :rofl: :rofl:

Hey gast, ik was misschien 10 jaar ofzo hé. Was nog in ons vorig huis en met de bokszak van mijn vader die ik gekregen had nadat hij gestopt was met trainen. Maar inderdaad, het blijft een enorm idiote manier om bijna de pijp uit te gaan! :rofl:

EternalSilence

Legacy Member
SoliD zei:
d'r zijn van die speciale pluggen die zich openzetten eenmaal in de wand, het merk is "alligator" ofzo.
Maar als die wand van beton is moet ge wel weten hoe dik, anders kan die plug zich niet openzetten.

denk da ook, dat dit de beste oplossing zal zijn

miss moeten we raden wat het is?
een bokszak, voor op te boksken

Hostage

Legacy Member
klennepette zei:
betonplug
gaatje boren, vastdraaien en ge kunt er nen boksbal aanhange :p

makkelijk te vinden in elke doe het zelf zaak.

Wat hij zegt,normaal is ene van M10 sterk genoeg.
Ga eens zien bij fabory(winkel) daar hebben ze wel degelijk materiaal.
Wij noemden dat op het werk U-Patten.

Da*Frenkman

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ga alstublieft nooit aan zo'n zak hangen. Zo heb ik een keer het ganse plafond op m'n kamer naar beneden gehaald (eigenlijk niet grappig aangezien ik er best erg aan toe was...).

VinceFeet zei:
Ik had ne coole move gezien in American Ninja 5 en ik wou die is zelf ook wel is ne keer proberen... :unsure:

Eigenlijk best wel grappig :)
Ochja, als ge er geen letsels aan overgehouden (hoop ik toch :unsure: ) hebt moogt ge daar al een mee lachen :D

Brecht

Legacy Member
Hostage zei:
Wat hij zegt,normaal is ene van M10 sterk genoeg.
Ga eens zien bij fabory(winkel) daar hebben ze wel degelijk materiaal.
Wij noemden dat op het werk U-Patten.
M8 zal ook wel al voldoende zijn, als ie zich goed genoeg kan vastzetten, opt werk kan ik mij aan nen beugel die met M8 vastzit mij der aan hangen zonder da em loskomt, dusja

[TFT]Poky

Legacy Member
ik kan mij ook optrekken aan haak met gewone plug, maar tis da constant gewicht en trillingen dat veel van die plug vragen

VinceFeet

Legacy Member
Da*Frenkman zei:
Eigenlijk best wel grappig :)
Ochja, als ge er geen letsels aan overgehouden (hoop ik toch :unsure: ) hebt moogt ge daar al een mee lachen :D

Nein, er stak wel een stuk hout dwars door mijn vlees (buikstreek) en dat is nu een mooi litteken (zowel vooraan als achteraan m'n rug) maar ik vind het best stoer (lijkt welt een schotwonde! :cool: ).

Maar idd, dat gewicht dragen is het probleem niet, het zijn die trillingen die 'gevaarlijk' zijn. Bij mij was het de dwarsbalk van m'n plafond dat door die trillingen was beginnen verzakken en mijn gewicht was blijkbaar de druppel. Maar zelfs toen mijn plafond was ingestort zat die plug nog mooi in die dwarsbalk hoor...

GADGET

Legacy Member
zoiets en als het kan op meer dan 1 punt vasthangen. En dan krijgde da nimeer zomaar los ze :p

chemisch anker is natuurlijk idd ook een oplossing :p

*edit: blijkbaar is er een pagina 2 ook en is het dus al lang gezegd :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan