Archief - Staartbeentje!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poppel

Legacy Member
Ok, ik ben gisteren nog eens zwaar doorgegaan en ik herriner mij niet veel meer van gisterennacht. Maar volgens mij ben ik echt zo hard op mijn staartbeentje gevallen en dat dit nu gekneusd is.. Gewoon zitten doet echt enorm veel pijn.. Als ik druk zet om bijvoorbeeld te plassen doet het ook pijn.

Nu een staartbeentje kan je moeilijk in het gips leggen maar wat kan je hier aan doen om dit zo comfortabel mogelijk te laten genezen?

PS: ik zit nog op school en dus ook op die ambetante houte stoeltjes!


HELP

KULeest

Legacy Member
Vroeger bij iemand van men klas was da gebroken ofzo, die zat dan ganzen tijd op een kussen en soms zelfs op nen opgeblazen zwemband (zonder zevere :p)
ge kunt mss u 1 been zo plooien op u stoel en op u been gaan zitte...

TekkaBlade

Legacy Member
ik hoop voor u dat het niet gebroken is want als ze dat rechtzetten... :p

zoweinig mogelijk die plaats belasten dus... Erop zitten is zo goed als uitgesloten ( tenzij met nen zwemband :] ) en op de buik liggen is aangeraden...

maar enfin, 't zal wel een kneuzing zijn zeker?

tinbie

Legacy Member
Poppel zei:
Hoelang zou da duren voor da genezen is?


een staartbeentje genezen duurd enorm lang :d

hint : ga naar de dokter als ge er echt totaal niet kunt op zitten.

Ziet het soms blauw ofzo ?

moehaa!

Legacy Member
Ja heb ik ook ooit voorgehad, daar heb ik nog lang last van gehad (en dan juist een week later met de auto 1000km rijden <.<)

metaphore

Legacy Member
TekkaBlade zei:
ik hoop voor u dat het niet gebroken is want als ze dat rechtzetten... :p

zoweinig mogelijk die plaats belasten dus... Erop zitten is zo goed als uitgesloten ( tenzij met nen zwemband :] ) en op de buik liggen is aangeraden...

maar enfin, 't zal wel een kneuzing zijn zeker?

de kans dat ge da breekt en dat da rechtgezet moet worden is wel heel klein zenne..

zal waarschijnlijk gewoon genkeusd zijn. zoekt uzelf gewoon een comfortabele houding voor het slapen of voor op school (kleine zwemband is wel vrij goed voor op uwe stoel) waarschijnlijk zal dat binnen een week al heel veel beter zijn. Meestal is dat de eerste 2à3 dagen het ergste.

GenesisX

Legacy Member
3 maanden zei mijn dokter toen ik het gekneusd had. Elke dag 3x zalf op doen en niet te veel op steunen. Kwou geen zo'n zwemband meedoen naar 't school om op te zetten, dus bleef ik gelijk half rechtstaan zonder dat iemand het zag :p

Duurde wel een immense tijd tegen dat het terug normaal was, deed ongelooflijk pijn.

metaphore

Legacy Member
GenesisX zei:
3 maanden zei mijn dokter toen ik het gekneusd had. Elke dag 3x zalf op doen en niet te veel op steunen. Kwou geen zo'n zwemband meedoen naar 't school om op te zetten, dus bleef ik gelijk half rechtstaan zonder dat iemand het zag :p

Duurde wel een immense tijd tegen dat het terug normaal was, deed ongelooflijk pijn.

serieus gekneusd dan :)
kheb het mijne ook al een paar keer zeer gedaan en meestal is da na 2 of 3 dagen echt al heel wa beter.
dan nog een weekje last en dan wast terug beter

Poppel

Legacy Member
net terug van dokter.. Pijnstillers gekregen en briefke voor LO. Hij zei dat het wel een paar weken zou kunnen duren :-/

Tha_nOn

Legacy Member
moeke heeft het hare gebroken ooit \o/
ze heeft toch lang gewoon op de zetel gelegen:p

metaphore

Legacy Member
mja op de afdeling waar ik stond in st. augustinus lag er ook een madammeke die haar staartbeentje gebroken had...
die moest gewoon een week in da bed liggen daar :)

bull-Ox

Legacy Member
ik ken dat, ben vroeger ook gevallen op mijn staartbeen en dat kan lang pijn doen. probeer gewoon niet te veel te kwispelen en dat komt wel in orde.

Hiapoe

Legacy Member
Mijn nicht heeft da ook es gebroken... die heeft letterlijk JAREN op een zwemband gezeten :p
Nie da ik u schrik wil aanjagen natuurlijk ;)

Dennoman

Legacy Member
Idd, staartbeen is lastig :)
Maar ik zou eens een röntgen laten nemen, maybe there's a toy car up your ass ^^

aXl_

Legacy Member
Dennoman zei:
Idd, staartbeen is lastig :)
Maar ik zou eens een röntgen laten nemen, maybe there's a toy car up your ass ^^

-that's not you, that's something extra
°Yeah, I would know if I ate that
-that's a car toy
°How would a car toy get there
-Maybe you stook it up your ass?
°I didn't stick anything up my ass

°Have you've seen anything like that yet?
-No, I've never seen THAT in THERE.
-You'll have to poop it out

..
um,

dat ff on topic zijnde, please continue :D

Mr.Anderson

Legacy Member
Ik heb ook een tijd last gehad van mijn staartbeentje. Als ik naar de cinema ging enzo en ik zat de hele film in die stoelen dan deed et pijn op den duur. Ik dacht dat da aan die stoelen lag, maar nu heb ik da nooit meer.
Ofwel hebben ze nieuwe stoelen geplaatst natuurlijk :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan