Poppel
Legacy Member
Ok, ik ben gisteren nog eens zwaar doorgegaan en ik herriner mij niet veel meer van gisterennacht. Maar volgens mij ben ik echt zo hard op mijn staartbeentje gevallen en dat dit nu gekneusd is.. Gewoon zitten doet echt enorm veel pijn.. Als ik druk zet om bijvoorbeeld te plassen doet het ook pijn.
Nu een staartbeentje kan je moeilijk in het gips leggen maar wat kan je hier aan doen om dit zo comfortabel mogelijk te laten genezen?
PS: ik zit nog op school en dus ook op die ambetante houte stoeltjes!
HELP
Nu een staartbeentje kan je moeilijk in het gips leggen maar wat kan je hier aan doen om dit zo comfortabel mogelijk te laten genezen?
PS: ik zit nog op school en dus ook op die ambetante houte stoeltjes!
HELP
)

