Archief - spel van Zita en GVA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chosen1

Legacy Member
ook nog een winnende oplossing (want als ge ze in een andere volgorde probeert dan zijn ze hetzelfde): volledig oranje, oranje mee bloemekes, wit met stippen

Starrk

Legacy Member
Misschien moeten ze dit spel op onze frontpage bij spelletjes zetten :p

demon326

Legacy Member
ah ik ben zo te zien niet de enige die het bedrog vind:D de 3rde keer is altijd iets anders..

killgore

Legacy Member
benny zei:
ah ik ben zo te zien niet de enige die het bedrog vind:D de 3rde keer is altijd iets anders..

Dat zal in dat spel berekend worden dat je ergens een kans van 1/100000 of zo hebt voor het hetzelfde zal zijn hoor.

Zeta Reticula

Legacy Member
OMG, daar springt dus inderdaad een ander voor, als ge een winnende combinatie zoudt hebben!

nitrotux

Legacy Member
Het spel is inderdaad afzetterij.

Als je begint met spelen, en de pagina bron bekijkt (de HTML broncode),

moet je kijken naar de Flash embed declaratie.

Als de parameter k1 leeg is (dus k1 = ""), dan hoef je niet eens te spelen, want bij het 3e keitje zal de prijs ALTIJD verspringen.

De server weet al als je gaat winnen voordat je al speelt.

Ik heb een programma gemaakt dat automatisch speelt en email uitnodigen aanmaakt. Na het programma 24 uur te hebben laten werken heb ik nog nooit kunnen winnen (k1 was altijd leeg), dit komt ongeveer overeen met een 20,000 keer spelen.

Nu nog iets straffer. Als je "Flash Tracer", de firefox extensie hebt, die flash debug output vangt, kun je zien dat ze printen "You're gonna lose" als je speelt.

Heel erg grappig hoor.

Enkel als de parameter k1 niet leeg is kun je winnen, maar dat is na 20,000 keer spelen nog nooit veranderd bij mij.

Chalk

Legacy Member
Ik heb het ook al ontzettend veel gespeeld, en altijd bij de 3e een andere prijs.
En de winnaars zijn volgens mij fictief.. maar waarom organiseert telenet dan zo een spel? ..

anti-hero

Legacy Member
bedrog?

tuurlijk niet
ze kunnen toch niet elke deelnemer laten winnen?

als je weet dat een tijdje geleden met de wedstrijd van de standaard om elk uur een citytrip te winnen, 16000 mensen per uur deelnamen

Dat is gewoon random prijzen verdelen dat ze doen

anti-hero

Legacy Member
Chalk zei:
Ik heb het ook al ontzettend veel gespeeld, en altijd bij de 3e een andere prijs.
En de winnaars zijn volgens mij fictief.. maar waarom organiseert telenet dan zo een spel? ..

winnaars zijn helemaal niet fictief, tis niet omdat er niemand tussen staat dat je kent dat die mensen niet bestaan hé ...
tis gewoon een kwestie van geluk

nitrotux

Legacy Member
Het is bedrog omdat ze laten uitschijnen dat het een behendigheidsspel is, terwijl het eigenlijk helemaal niet zo is. Het is gewoon een kansspel...

demon326

Legacy Member
anti-hero zei:
winnaars zijn helemaal niet fictief, tis niet omdat er niemand tussen staat dat je kent dat die mensen niet bestaan hé ...
tis gewoon een kwestie van geluk

idd 1 iemand uit die lijst heb ik zelf in msn dus die namen zijn zeker niet fake :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan