chosen1
Legacy Member
ik kreeg zonet een mail van mijn nonkel over dit spel dus ik speel dit spel de 3 keren dat ge het zo kunt spelen. na die derde keer heb ik door welke eieren ik moet hebben dus ik speel het een vierde keer!
nu blijkt dat ge 2 eieren kunt stuk schieten maar het derde verspringt altijd als ge er op klikt! dit komt bij mij toch wel vrij oneerlijk over!
anderen die het willen proberen (en mij het Philips media center + station willen doneren):
http://messagent1.telenet.be/optiex...ink&utm_content=indekijker&utm_campaign=pasen
nu blijkt dat ge 2 eieren kunt stuk schieten maar het derde verspringt altijd als ge er op klikt! dit komt bij mij toch wel vrij oneerlijk over!
anderen die het willen proberen (en mij het Philips media center + station willen doneren):
http://messagent1.telenet.be/optiex...ink&utm_content=indekijker&utm_campaign=pasen


hou u toch gewoon niet bezig met zo'n tijdverspilling.
